Miten viihdytätte itseänne (ja muita?) yli kymmenen tunnin lennoilla?

Avainsanat: lento aika ajankulu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 20.10.2009 - 12:39

No pienillä näkäräisillä tietenkin. Hyvin on mennyt niillä eväillä tähänkin asti, toivottavasti seuraavakin.

Kysyjän kommentti

Taidan ens kerralla ja ottaa näkäräiset.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 20.10.2009 - 12:24

Minulla on ollut aina niin hyvää matkaseuraa, että ei ole tarvinnut yrittää viihdyttää ketään, vaan kaikki ovat viihtyneet automaattisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 12:51

Lukemalla ja nukkumalla (eri aikaan!). Eihän tuota nyt voi "viihdyttämiseksi" sanoa...Useimmiten matkustan pitkät(kin) lennot ilman omaa matkaseuruetta, joten en juuri muita matkustajia viihdyttele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 13:05

'lonely rider'
ei tarvitse muita viihdyttää, itseltä aika kuluu yleensä rattoisasti nukkuen, jos herään sitten luen tai kirjoitan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 13:07

Juttelemalla, lukemalla, ristikoita ratkomalla, nukkumalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 13:10

Kuorssaamalla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 13:38

Ohoh,kuka jaksaa kuorsata yli 10h(väittää jumppis ja ihan vakavissaan).Itse lueskelen ja yritän nukkua,ruokailujen välillä.Jos joskus seuraa mukana menee aika pälisemällä,kunnes joku joukosta uinahtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 14:25

pelaan jollain elektronisella värkillä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 14:41

syön ja nukun,en häiritse naapureita ainakaan eivät ole valittaneet kuorsausta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 15:03

nukun ja syön ja luen

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.10.2009 - 15:47

Juon vähän alkomahoolia kavereiden kanssa ja nukun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 19:15

Eipä ole oltu niin pitkillä lennoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 21:29

Ainoastaan Japanin matka Pohjoisnavan yli on ollut yli kymmentuntinen. Silloin oli mukana matkaseurana koko kuoro, ja hauskanpito jatkui maapallon toiselle puolelle saakka. Perillä sitten kyllä väsytti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 23:43

istun hiljaa ja kuuntelen musiikkia kuulokkeilla, saatan ehkä pelata johkus pasianssia.

muut matkustajat taas viihtyvät jo senkin takia että olen ja pysyn hiljaa XD

[HUOM: sovelsin hieman nuita 10h ja lennolla, ajattelin omakohtaisesti 8 tunnin auto-/junamatkaa]