Joka seitsemäs kuuluu kirjakerhoon, kuulutko sinä ja millaisia kirjoja tilaat?

yle.fi/uutiset/kulttuuri/200...origin=rss

Lisätty: 20.10.2009 - 11:22

Itse olen kuulunut kahteen, mutta juuri erosin toisesta. SSKK jäi ja siihen olen kuulunut liki 30 vuotta. Kirjakerhossa päätät itse otatko vai perutko kuukauden kirjan ja muutenkin mitä ostat. Pienellä paikkakunnalla ei ole kirjakauppoja.

Avainsanat: kirja kerho suosittu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.10.2009 - 13:27

periaatteessa kuulun kahteen,
olen ollut jäsen sekä SSKK:ssa että UKK:ssa niiden perustamisesta lähtien, vuosikausiin en ole niistä enää yhtäkään kirjaa ottanut, kuukausittain tulevat jäsenlehdet sen sijaan lueskelen melko tarkkaan

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.10.2009 - 11:30

En kuulu mihinkään kirjakerhoon,haluan itse päättää mitä kirjoja tulee jos tulee.Viime aikojen kirjahankinnat olleet pokkareita,joskus dekkareita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 11:35

En kuulu enkä ole kuulunut mihinkään kirjakerhoon, ostan kirjani kirjakaupoista tai tavaratalojen kirjaosastosta ja joskus antikasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.10.2009 - 12:06

Olen eronnut kahdesta kirjakerhosta jo vuosia sitten, enkä kuulu mihinkään kirjakerhoon. Nykyään vain kirjastoa käytän sitäkin ahkerammin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.10.2009 - 12:32

Yli kaksikymmentä vuotta olen kuulunut erääseen kirjakerhoon. Tilaan sieltä ainaostaan parin kolmen kirjailijan kirjoja. Joskus uusia runokirjoja saatan ostaa tai sitten lahjoja. Tosin olen huomannut että siellä myynnissä olevat "erikoisuudet" löytyvät halpahallin hyllystä heti kohta sen jälkeen huomattavasti halvemmalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 13:08

Kuuluin Tyyli ja koti -kirjakerhoon, josta tilasin muutamia sisustuskirjoja. Hiljattain erosin siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 14:15

Joskus kuuluin ja oli jotenkin hullua kun ei tullut perutuksi aina ja nyt olen lukematon määrä lukemattomia kirjoja pölyyntymässä kun kukaan ei halua niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 14:22

En kuulu kirjakerhoihin. ostan kirjanai kirjakaupasta.
Olen kyllä kuulunut ja niitä romskuja viereksii pitkin nurkkia, ikävä ulkoasu, pientä tekstiä, lyhennettyjä kirjoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.10.2009 - 15:53

en kuulu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 21:02

Aikoinani kuuluin, mutta samaten huomasin että kohta samat kirjat on paljon halvempia halpakaupoissa jos vaan jaksaa odottaa uutuuksien ilmestymisä normi kauppoihin. Eka lapsen jälkeen kuuluimme lasten kirjakerhoon ja sieltä keräsin kaikki suosituimmat satukirjat. Tosi laadukkaita vieläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2009 - 10:47

En kuulu kirja kerhoon ,koska olen tosi huono nykyään lukemaan kirjoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2009 - 22:17

Johonkin lasten kirjakerhoon satunnaisesti. Varsinaiseksi jäseneksi en itseäni tituleeraisi.