Oletko tavannut tällaista kuorsaajaa?

www.iltasanomat.fi/hyvaolo/t...id=1742845
Minä olen, armeijassa. Kaverin kuorsaus kuului sata metriä pitkän talon toisesta päästä kahden raskaan oven läpi.
Kaikki komppaniassa sillä hetkellä olleet heräsivät ja menivät moista ihmettä katsomaan.
Uskomaton kokemus. Toivottavasti on leikattu pian.
Kuorsausleikkaus pitäisi määrätä pakolliseksi vähän vähemmästäkin. On kyllä kivulias, mutta kannattaa kärsiä pari viikkoa, koska itsekin nukkuu paljon paremmin sen jälkeen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.10.2009 - 10:39

Mun systeemi ei avannut kuultavaksi,mutta en tarvi;kokemusta on vastaavasta elikkä olen.Vähän monta kertaa keräsin tyynyni ja peittoni ja painuin sohvalle,mutta sehän kuului kaiken läpi,kylppäriinkin.Kroosaamiseen ei auttanut ns.syväjäädytysmenetelmä,kait leikkauksen sijasta,en muista enää.

Kysyjän kommentti

Puukolla ja polttamalla olisi saatu parempi lopputulos.
Jääköön arvaamisen varaan, mistä tiedän. =)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 20.10.2009 - 10:51

Vai niin, joku ulkomaan eläjä on käynyt talomme ulkonurkalla kuuntelemassa ja on sitten tehnyt juttunsa omanmaan ihmisistä ikäänkuin hämätäkseen. Tuollainen peli ei vetele.
Mielenterveys kyllä tässä huussollissa menee ennemmin kuin kuulo. Kuulijan unettomuuden takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.10.2009 - 10:51

Joskus telkassa tuli aiemmin mies joka kuorsasi kovempaa ääneltään kuin moottorisaha pitää. vai olikohan se moottoripyörä, en tiedä. Kovaa kuitenkin. Naapuritkin heräsivät kuorsaukseen jotka asuivat samalla kadulla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 15:04

111,6 desibeliä on kokematta vaikka melkoisia virtuooseja olenkin tavannut

(minua ei kyllä häiritse mikään jos olen nukkumaan ruvennut)