Eei thäs ny mitäää...

www.youtube.com/watch?v=JZQs...=topvideos
Millainen ihminen videon tyyppi voisi olla?
Saa yleistää ja arvata.

Lisätty: 20.10.2009 - 09:35

Tämä kaveri arvatenkin ostaa Porilaista? www.iltasanomat.fi/uutiset/u...id=1742859
beer.trash.net/img/beers/1177.jpg

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.10.2009 - 00:28

Kuka minua on kuvannu salaa :-)

Kysyjän kommentti

Rehellinen tunnustus. =)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 20.10.2009 - 00:30

Täysi juoppo, jolla ei aivoista mene käskyt enää perille jalkoihin eikä muuallekaan. Tai sitten hyvä näyttelijäsuoritus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 00:46

vakaajat vähän epäkunnossa niinkuin sillä taannoisella risteilijällä (tais olla jumppiksen kyssärissä),

yrittämisen puutteesta kaveria ei ainakaan voi syyttää, tosi sitkeä, tolkun kanssa sitten voi olla vähän toinen juttu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 07:29

Huomenta ja hän täällä nauraa kuollakseen...niin, että vedet valuu silmistä. Poika parka, mutta hyvä oli yritys. Uskokaa tai älkää, mutta tuli nuoruus mieleen...
Jos näytteli niin olipas hyvä suoritus muuten harmiton mies joka vaan oli liian kännissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.10.2009 - 08:39

Huomenta. Hah, hauska juttu heti näin aamusta kun ensimmäisenä kyssärinä avasin istuntoni.
Mieleeni tuli väkisinkin tässä erittäin sairaassa ihmiskunnassa, että kaveri sairastaa runsasta janoisuutta, tasapainohäiriöistä ja hahmottamisvaikeuksista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 09:03

"Yopporatta hito!" = japaniksi sanottuna "Päihtynyt ihminen!"

Miekkonenhan oli kuin kilppari selällään sätkytellessään.
Vähän ihmetyttää, että tuon kaupan ilmassa taisi olla jotain päihdyttävää, koska pois lähtiessä kunto oli hirveän paljon huonompi kuin sisään tullessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 10:23

Huomenta Napsut!
Ekaan kyssäriin,mun vastaus olisis:Hyvä kansallisteatteri,tosi känninen ei suojele sitä casea eikä kääntyile hallitusti puolelta toiselle,kuten jäbä teki eli-haizara hito desu-ei känninen ihminen!
Toka vilmi,Amerikassa kaikki on mahdollista;karhutkin supermarketissa kaljottelemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.10.2009 - 10:58

Hehheh, johan siinä ollaan khännishä, varmastikkaa nainakaan tuossa kunnossa en jaksaisi moista tyyppiä katsella