Osaatko ottaa kiitoksia tai kehuja vastaan?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.10.2009 - 23:46

aitoja ja ansaittuja kyllä,
mutta sellaiset tapa-, teeskentely- ja nuoleskelukiitokset käy hermoon

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.10.2009 - 23:26

Kehnosti ja vaivautuneena.
Kyllä sellainen silti lämmittää, vaikka ei niin haluaisi tunnustaakaan tehneensä mitään erikoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2009 - 23:48

Itse vaikea sanoa,mutta palautetta pyrin antamaan tarvittaessa positiivista ja negatiivista

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.10.2009 - 23:49

Tunnen silloin itseni vaivautuneeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2009 - 23:49

Kyllä kiitän kiitoksista ja kehuista,aidot ja ansaitut kyllä erottaa ja huomaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.10.2009 - 00:16

Kiitoksen kyllä osaan ottaa vastaan, mutta kehuja en. Silloin tuntuu, että minun kustannuksellani pilaillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 04:10

Minä osaan ne kyllä vastaanottaa hyvin silloin harvoin kun niitä saan, haukkumiseen olen kyllä tottuneempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 08:10

Kyllä osaan ottaa vastaan kiitoksia, otan niitä vastaan oikein mielelläni, antaa tulla vain!

<=== vaikkapa ulkonäöstäni. ;=)))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 08:22

Kyllähän siihen on oppinut. Kiitoksia saa aika usein, joskus tunsi itsensä jotenkin vaivautuneeksi, ei enää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 09:42

Kyllä niitä on ainakin mukava saada jos vaikka useimminkin.Itseltä joskus tahtoo välillä unohtua nämä kehumis jutut. Mutta täytyy alkaa opettelemaan niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.10.2009 - 10:58

Jotenkin. en hirveän hyvin. tulee aina vähän vaivaantunut olo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 15:06

äitiltä en osaa.. mut muuten joo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2009 - 21:56

Kyllä meillä kiitellään, kehutaan ja halataan pienistäkin asioista.
Normaalia kuitenkin useimmassa taloudessa.