Mitkä ovat haaveita, jotka haluaisitte toteuttaa?Jos ei ole haaveita, niin mikä on pahin pelkonne?

Avainsanat: haaveet unelmat toiveet pelko pettymys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 19.10.2009 - 23:59

Kunhan terveyttä riittää niin olen onnellinen. Pahin pelko on tietenkin terveyden menettäminen.

Kysyjän kommentti

Juu, kyllä se näin on. Terveys on kaikkein tärkein.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.10.2009 - 22:28

muuttaa amerikkaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.10.2009 - 22:30

Elää jäljellä oleva aika onnellisena ja rakastettuna oikean ihmisen rinnalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2009 - 22:50

Elää jäljellä oleva aika niin, että oikeat ihmiset ovat onnellisia rinnallani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2009 - 23:52

Elää jäljellä oleva aika rakastavana ja rakastettuna sen oikean löytyneen ihmisen rinnalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2009 - 23:56

Niitä piisaa, ja jos joku osoittautuu mahdottomaksi, ei sitä tarvitse jäädä itkemään, uusia on jonossa.

Onkos sellaisiakin haaveita joita ei haluaisi toteuttaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 00:01

Haaveet ja suunnitelmat kariutui reilu kuukausi sitten. Se on ruvettava rakentamaan täysin uudestaan.Toki haaveita riittää,mutta kaikki ei ole toteutettavissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 04:03

Ei minulla ole enää mitään haaveita, pahin pelkoni on sairauteni myötä menetettävä liikunta kyky ja miten sitten pärjään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 07:38

Jaa-a, uusin haaveeni on pieni mökki Inarista, pari kuukautta vapaata ensi kesänä ja päästä kokeilemaan vaskausta Ivalojoen ympäristöön sekä retkeilemään/vaskaamaan Lemmenjoelle.
Toki haaveita on muitakin mm. se, että uudessa kasvihuoneessa, Onnelassa kasvit kukoistaisivat ensi kesänä. Pelkona on tietenkin terveyden menettäminen niin kuin muillakin näyttää olevan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.10.2009 - 10:59

Haave on että olisin rikas

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2009 - 21:46

No onhan niitä - vaikka nyt parin viikon Islannin reissu.
Materiaalia ja rahaa on turha himoita, ei se tuo iloa.