Millaiset yllätyssynttärit 8 vuotta täyttävälle tytölle Falirakissa?

Avainsanat: syntymäpäivät

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.07.2008 - 12:00

Käy etukäteen vähän juttelemassa jonkun tavernan isännän kanssa, ovat mielellään mukana juonessa.

Sitten menette muka ihan normaalisti syömään (jos matkalla mukana tuttuja, niin kutsukaan heidätkin mukaan). Sitten show voi alkaakin. ‘Pikku prinsessanne’ on huomion keskipisteessä koko aterian ajan, joku tarjoilijapoika voi laulaa lurauttaa onnittelulaulun, pieniä kukkapuskia aina annosten yhteydessä, pikkaisia lahjapaketteja jälkiruuan kanssa (voitte vaikka itse toimittaa ne etukäteen ravintolaan) jne. vain mielikuvitus on rajana.

Kokemuksesta voin kertoa että ravintoloitsijat lähtevät usein mielellään tällaiseen mukaan (eikä maksa mitään) sillä samalla he saavat lisä elämään ravintolaansa joka toimii houkuttimena muillekin (mainosta hauskasta paikasta).

Tietysti, itse tunnette tyttärenne ja jos hän on kovin ujo, niin voi olla ettei tällainen huomion keskipisteeksi joutuminen olekaan oikein hyvä idea.

Joka tapauksessa toivotan hauskoja syntymäpäiväjuhlia

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.07.2008 - 10:14

Vie hänet johonkin kivaan paikkaan ja anna hänen valita itse,mitä hän tahtoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2008 - 14:40

Vie vaikka jonnekkin uimaan, ja sitten siellä onkin kaikki ystävät ja sukulaiset, ja kaikkea pientä ohjelmaa. Pienet lapset innostuvat melkein kaikesta. Voit järjestää vaikka aarteenetsinnän, jossa on piilotettu vaikka nameja tai pieniä lahjoja. minulla oli joskus suunnistussynttärit, jossa ensin mentiin kirjastoon, sieltä kirjojen nimistä ja vihjeistä löytyi vihje seuraavaan paikkaan, sieltä piti etsiä tietynlainen tavara, ja sen hinnasta löytyi vihje seuraavaan paikkaan, siellä piti löytää vihjeiden mukaisia tavaroita, sitten mentiin ostoskeskukseen, johon oli piilotettu numeroituja lappuja (kova vaiva piilottaa kun oli kiire ja paljon ihmisiä, ja pakkohan ne poiskin on ottaa, mutta kaikki ihastuivat ajatukseen, vaikka ollaankin tämän ikäisiä) ja niitä vastaan sai pieniä palkintoj kuten suklaamunia, tikkareita, karkkia ym. Siitä moni tykkäsi, niin sen ikäisestä se olisi varmaan superhauskaa ;P