Mitä kaikkea teet omenista?

Teen omenahyvettä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.10.2009 - 11:14

silloin kun omenia vielä voisin syödä tein kaikkea mahdollista .. hilloista -mehuihin...jopa possunpataan laitoin omppua ja oli ihan hyvää...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Eme
Vastattu: 19.10.2009 - 11:27

uuniomenaa jäätelön kera

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2009 - 12:25

omenapiirakkaa, omenaa pullapitkon sisään ja omenahilloa teen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2009 - 12:30

Mehua,hilloa,riisiomenapuuroa,uuniomenaa,bolivialainen omenapiirakka mmm.
Siis vaimo tekee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.10.2009 - 13:08

Joskus omenapiirakkaa. Ennenvanhaan tein hillojakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.10.2009 - 14:17

Viipaloin ohuiksi renkaiksi ja kuivurilla kuivatan naposteltavaksi talven varalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2009 - 15:34

syön vaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 01:07

80 % syödään sellaisenaan, 10 % uuniomeniin, 10 % leivonnaisiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 08:26

Jälkiruokia uunissa, oman reseptin mukaan ja varioiden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2009 - 21:11

Parina viime vuotena olen kuivannut niitä kaikkein eniten. Sopii vaikka halvan ja mauttoman myslin jatkeeksi ja on tyttärelle suhteellisen terveellistä "naksua".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.11.2009 - 12:11

Käytän omenoita vaikka minhin. Syön ne sellaisinaan tuoreeltaan, tai laitan niitä puuroihin, piirakoihin, kiiseleihin, pasteijoihin, kakkuihin, rahkajälkiruokiin, hedelmäsalaatteihin, pata -ja uuniruokiin, suolaisiin salaatteihin, muffisseihin, riistaruokiin, säilykkeisiin, pulliin jne. Teen omenista hilloja, soseita ja mehuja sekä kuivaan ja pakastan niitä viipaleina + raasteena. Olen myös käyttänyt omenoita morsiuskinpun ja häitä varten vuokratun salin pöytien koristelussa..