Menettekö kirjamessuille Helsingin messukeskukseen?

Samalla aikaa on myös ruoka ja viinimessut, jotka toki ovat aika suppeat.
Kirjamessut ovat "vuoden messut" minulle.

Lisätty: 19.10.2009 - 12:38

Niin, ei ole todellakaan pelkkä kirjojen myyntitapahtuma vaikka alennuksen saa kaikista kirjoista.
Kirjailijoiden haastattelut ovat mielenkiintoisia (niille jotka kirjallisuutta harrastavat lukijoina). Teemana on tänä vuonna Ruotsi eli ruotsalaisia kirjailijoita on vierailijoina.
Kirjakahvilassa istun usein kuunnellen mielenkiintoisia haastatteluja. Pari lippua sain yhteistyökumppanilta ja molemmat tulee kyllä käytettyä.
Koululaisia viedään sinne luokkaryhmissä, hyvä että tutustuvat kirjoihin (toivottavasti!).

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.10.2009 - 21:49

Kyllä mulla on ollut tapana käydä melkein traditioksi saakka,jos olen paikalla.Ohjelmasta tsekkaan mielenkiintoisia tapahtumia ja haastatteluja ja paikalla yritän ängetä mahdollisimman lähelle.Myös suppea viini-ja ruokatapahtuma mieleen.Todennäköisesti sunnuntai on se päivä.

Kysyjän kommentti

Usean hyvän vasatuksen joukosta valitsin tämän parhaaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.10.2009 - 09:24

En mene, enkä tule.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2009 - 09:38

Ei ole nyt varattuna aikaa sellaiseen, enkä ilmeisesti menisi, vaikka olisi aikaakin. Nauti sinä messuista minunkin puolestani, minä taidan messuta ihan muilla mailla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2009 - 09:44

Ei ole aikomusta siellä käydä, kyllä ne niitä kirjoja täällä kylilläkin joskus myyvät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2009 - 09:50

Mieli tekisi mennä, mutta en ennätä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.10.2009 - 11:29

En mene

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2009 - 12:29

Tein tästä kyselyn jo viime kuussa ! Olen ilman muuta menossa, jo kaksi vapaalippua
plakkarissa!
Eihän kysymys ole pelkästään kirjojen ostamisesta vaan on mielenkiintoinen tapahtuma, missä esim. tapaa kirjailijoita, on haastatteluja ym.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.10.2009 - 13:00

Jos asuisin lähempänä, niin harkitsisin ihan todella menemistä, mutta ei täältä asti tule lähdettyä matkan kalleuden vuoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2009 - 15:35

en mene

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2009 - 01:09

kutsuttu on, viikon aikataulu tosi tautinen, saas nähdä pääsenkö