Jokos muut napsulaiset ovat aloittaneet glögikauden?

Minulla jo mukissa tuoksuu ihan tavallinen kaupasta ostettu ja terästämätön glögi.

Avainsanat: glögi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 18.10.2009 - 21:29

En ole aloittanut, enkä aloita. Yksi glögipullo ollut kaapissa vuodesta -89.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.10.2009 - 21:23

No ei kai nyt ihan vielä, mustaviinimarjamehu kuumana ajaa ihan saman asian.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 21:56

kuuma rommitoti ajaa saman asian, käy koska vaan, ei kausivaihteluita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 23:19

Kuumaa tummaa rommia kauniiseen lasiin,siinä kaikki ja "glögikausi" on korkattu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2009 - 00:00

en ole vielä

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.10.2009 - 01:33

en ole vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2009 - 05:01

Ei ole, enkä aloitakaan, tulee paha olo siitä vaikka ei terästäisikään sitä, siinä on minulle sopimattomia mausteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2009 - 09:17

Ei, enkä aloita. En pidä glögistä, joskus jossain on pakko ottaa se yksi lasillinen kun ei vaihtoehtoa ole eikä halua herättää huomiota seurueessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.10.2009 - 09:45

En vielä, mutta olettaisin että tuolla kolmen viikon päästä pidämme siskoni kanssa pienet pikkujoulut keskenämme ja silloin taitaa olla glökiä kynttilänvalossa nautittuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2009 - 20:59

Ehkä vasta joulukuussa ja ei sitä täälläkään terästetä jos vaikka tytär haluaa hieman maistaa. Maitokaupan juomat kelpaa ihan hyvin enkä tarvitse edes manteleita ja rusinoita.