Kauppojen hyllyille ilmaantuu tuon tuostakin uusia elintarvikkeita. Kokeiletko mielelläsi niitä?

Vai pitäydytkö mieluummin tutussa ja hyviksi havaitsemissasi tuotteissa? Itse kokeilen mielelläni aina uutuuksia heti, kun niitä näen.

Avainsanat: uudet elintarvikkeet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 18.10.2009 - 21:10

Kokeilen kyllä. Saan niistä uusia makuelämyksiä tai kauhukokemuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.10.2009 - 21:19

en pelkästään sen takia että tuote on uusi, täytyy löytyä jokin muukin syy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 23:27

Mä kannan matkoilta aina uusia herkkuja,heíkkona olen mausteisiin ja jos houkutteleva paketti,ostan sen ja tutkin myöhemmin mitä tuli hankittua.Löytöjä yleensä olen tehnyt.Kotimaan kaupoista löytyy usein samoja vasta aikojen kuluttua,jos sittenkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2009 - 00:04

ainakin uusia suklaita ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.10.2009 - 01:34

joitain kokeilen, joitain en

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2009 - 04:56

Kyllä minä olen kokeilun haluinen, mutta yleensä minä siihen vanhaan kuitenkin päädyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2009 - 09:11

Kokeilla aina pitää. Ainakin kerran. Joskus löytyy hyviä totuttuja korvaavia tuotteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2009 - 09:20

Olen ennakkoluuloton. Viimeksi koin ahaa-elämyksen kun löysin Stockan herkusta kreikkalaista gravierajuustoa. Siitä tehdään mm. saganakia. Ostin heti pakkauksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.10.2009 - 09:40

Silloin tällöin sellainen joutuu ostoskoriin. No, ehkä ne sen jälkeen saattavat olla pitkäänkin kotihyllyssä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2009 - 20:47

Kokeilen mielellään näitä thai-kauppojen tuotteita.
Eilen ostin valkosipulinkynsiä jotka olivat öljyssä. Se oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kyseistä tuotetta mutta tulipahan kokeiltua - ei toistu tämä kokeilu.