Aiotko katsoa tänään leffan "Ganes"?

Mulla on syy,kun on filmattu tässä kotikonnuilla osa siitä.

Avainsanat: ganes

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.10.2009 - 20:51

Olen nähnyt sen jo aikaisemmin. Onneksi siinä soi aito musiikki eikä näyttelijöiden esitämiä covereita. Cisse oli oma suosikkini bändissä ja vaikutti aina varsin rennolta kaverilta. Musiikki elää 2/3 muusikosta ei enää...

Kysyjän kommentti

Katsoin sen itsekin,no joo,mutta musiikki on aina kiinnostavaa-ketoon-peipi-ketoon,
mua ärsytti se A.Järvisen peruukki...mmssa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.10.2009 - 20:26

pakko katsoa kun kummitytön poika vilahtaa siinä (vilahtaa siinä kotikontujakin)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 20:30

Harmi kuun on niin koukussa tohon roska BB:n ja tulee samaan aikaan! Ihan oikeasti bb on mielestäni typeryyttä mutta silti pakko katsoa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 20:52

Aion tallentaa tuonne jemmaan ja katsoa sitten joskus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 21:02

Eipä kiinnosta....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.10.2009 - 21:08

Ei kiinnosta tällä kertaa kyseinen leffa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 21:19

Olen Remun ihailija. Yritän katsoa vaikka on muuta tekemistä tälle illalle vielä.

Lisätty: 19.10.2009 - 01:46

Ei ottanut tuulta siipien alle tämä elokuva..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.10.2009 - 01:35

ei jaksanut katsoa, tylsähköltä vaikutti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2009 - 01:44

Kyl mä tsiigasin Ganesin leffan, ku huggarin jäbät ebas stadin miliisii fickaan oikein snadisti. Mieletön poke, toi Remu, jo skidinä.......ja friidyja sil'ol vi....ti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2009 - 06:03

En katsonut, masina jäi maxille f1 n jälkeen vai liekkö tullut tökättyä kiinni. Nukkumaan ainakin menin jo hyvissä ajoin kun täytyi herätä jo viideltä. Ei sitäkään jaksa ylimääräistä tuota nukkumista.
Meiltä päin ei ole filmattu kuin ulvova mylläri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2009 - 08:16

tulihan tota katottua vähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2009 - 08:58

En katsonu. Kävin elokuvissa katsomassa sen 2 krtaa. Filmi löytyy myös dvd hyllystä ihan omana. Ja se on tullu katsottua yhteensä jo varmaan 10 kertaa. =D