Kenen mielestä jäätelö on suklaa tai toffee kastikkeen kanssa ihanaa?

Se on musta tosi hyvää...Vielä jos päällr saa jotain karkkirakeita ja keksiä ja kermavaahtoo ja jos on vielä erilaisii jäätelömakuja...Nyt mun pitää saada sitä melkein aina kun mun kamun synttäreillä oli jäätelöbaari nii sieltä se himo muhun iski :D.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.10.2009 - 19:48

Kermajäätelö ja siihen päälle suklaa- lakritsi- tai toffeekastiketta, ehkä jotain nompparellejä, pitkävarinen lusikka,,, mmm. Voi kun meillä täällä mökillä ei ole pakastin päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.10.2009 - 19:45

Kyllä söisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 19:50

Kyllä ne ovat niin ihania että minä niitä syön vaikka ei minulla jäätelöäkään ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 19:53

Täällä on jo käsi pystyssä eli kovasti tykkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 19:54

Tykkään eniten just suklaajätskistä,jos kastikkeita tarjolla niin valkkaan suklaakastikkeen;maistuu myös vaniljajäätelön kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 20:03

joo ja kuumana, se kastike nimittäin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.10.2009 - 20:03

En voisi usein syödä noin makeita yhdistelmiä. En kerta kaikkiaan tykkää makeasta. Jäätelöä syön joskus kesällä tuoreiden mansikoiden kera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 20:10

Tytär tykkää,mutta silloin harvoin kun itse syön jäätelöä en pilaa sitä millään ylimääräisellä. ;O.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 20:22

Suklaan kanssa kyllä tykkään jäätelöstä .mutta en oikein toffeesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 21:51

Maistuu se toffeekastike ilman jäätelöäkin. Olen koskus tehnyt tarjouskermoista kinuskia, sehän on melkein samaa. Ja sitten syön sitä ilman jäätelöä. Vaikka ei pitäisi. Jäätelö on hyvää myös mustaviinimarjahillon kanssa, olettekos kokeilleet ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 23:08

Ihan hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2009 - 00:05

todellakin on!!! rakastan jäätelöä

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.10.2009 - 01:36

kinuskikastikkeen kanssa etenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2009 - 08:30

kaikki vaihtoehdot on hyviä

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.10.2009 - 09:30

Vaniljajäätelö ja toffee- tai lakritsikastike - nam. Ehdoton suosikkini on kuitenkin sokeroitu puolukkasurvos. Sen mehua vaniljajäätelön päälle - nam nam.