Mitä tarkoitetaan silmälasien varastovoimakkuuksilla?

Lisätty: 19.10.2009 - 12:14

Voiko hajataitvian omaava saada lasit varastovoimakkuuksilla?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.10.2009 - 15:02

Niillä on liikkeissä valmiina tiettyjä voimakkuuksia olevia linssejä. Linssit voidaan sitten vielä lisäksi hioa asiakkaan tarpeisiin sopiviksi. Varastovoimakkuuslinssit ovat ilmeisesti halvempia kuin käsintehdyt asiakkaan omien mittojen mukaiset linssit.

Kysyjän kommentti

Kiiros asiallisesta ja omasanaisesa vastauksestasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.10.2009 - 15:43

Linssien hinnat pyydettiin varastovahvuisille yksiteholinsseille, yksitehohiomolinsseille, rajattomille moniteholinsseille yleiskäyttöön sekä syväteräville linsseille.
Osalle pyydettiin hinta myös pinnoitteilla, jotka olivat kovapinnoite ja heijastamaton yhdistelmäpinnoite.

www.intermin.fi/lh/oulu/bull...endocument

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 18:42

eli sellaisia vakio voimakkuuksia, joita löytyy suoraan hyllystä, ei nimenomaan sinun silmille 'räätälöityjä'

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 19:29

Perusvoimakkuuksia, olipa sitten plussaa tai miinusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 21:09

Ne on sellaisia huippuedullisia silmälaseja joilla näkee pilkkopimeässä varastossa hyvin.

No ei kai nyt sentään, kyllähän nuo muut, aikaisemmin vastanneet jo selvittivät asian.