Mitä ajattelet huomattuasi, että käyttämäsi tie onkin peruskorjauksen alla ja liikennenopeudet on pudotettava alhaisiksi ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 18.10.2009 - 13:12

Mitä siinä enää siinä vaiheessa voi ajatella. Ajelee nopeusrajoitusten mukaan. Seuraavalla kerralla vaihtaa reittiä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.10.2009 - 13:38

Yleensä kääntyessäsi tielle on taulu että pahoittelemme häiriötä. Siinä vaiheessa monasti teen pikaisen katsauksen onko vaihtehtoreittiä.
Ensimmäisellä mini automatkalla n.1965 Utsjoelle oli Rovaniemen ja Ivalon väli päänkokoista kiveä.
Siinä alkoi peli helistä muttei aivan purkautunut. Takaisin tulin Pokan kautta Kittilään jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.10.2009 - 14:16

Meidän ja Lahden välillä on tuolla Mäntyharjun kohdilla viitostie suoristuksen alaisena. Hieman se meinaa rassata, mutta ajatus siitä miten hyvä on sitten lasketella kun se on valmis, helpottaa tilannetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 14:36

Mökille mentäessä on tänä kesänä ollut pitkä pätkä peruskorjauksessa ja kolmet ylimääräiset liikennevalot. Odotusta molemmista suunnista. Käytin vaihtoehtoista toista reittiä, heti kun huomasin tietyöt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.10.2009 - 15:19

eihän siinä mittään kummllista ajatelle, ajelee rajouttsen mukaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 15:20

viimekesänä , kun ajelimme keskisuomessa , niin kyllä pääs jokunen voimasana , kun ei kukaan sanonut paikkakuntalainen , et ajakaa kiertotietä , sillä tietyömaata riiti monia kyymmeniä km... ja jumalattomia kiven möllyköit oli tienpinta täys, jotka sit sinkoili sinne tänne autonkylkeen ...mut muuten on hyvä , jos valtiolt riittää rahaa niiden kunnossapitoon, se on hyvä se...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 15:39

Pakkohan se on korjata tai tehdä liikkuminen turvallisemmaksi.Aina riittävästi aikaa kun lähdet liikeelle kun ei tiedä mitä hidasteita on. Täälläkin väli Lappeenranta-Imatra on täynnä rajoituksia ja kierrettvä kohtia.Turha kiristellä pinnaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 18:58

turhempaa ajan haaskausta ei olekkaan kuin tosiasioiden kanssa kiukuttelu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 19:34

Mitäpä siinä turhaan asiaa ajattelemaan vaan ajelen sitä nopeutta, mitä liikennemerkissä käsketään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 20:43

lainkuuliaisena kansalaisena nuodatan ohjeita enkä rupea omiani ajattelemaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2009 - 00:08

voi vi**u

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2009 - 09:03

Ei kait siinä nyt muuta kun noudattaa nopeusrajoitusta. Jos on kovin hankalasti ajettava tie, silloin on
käytettävä valinnaista tietä jos sellainen löytyy.

Lisätty: 19.10.2009 - 12:44

Tielaitoksen sivuilta saa tietoa parannuksen alla olevista teistä. Säästyy kiroilulta...mikä ei yhtään auta asiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2009 - 10:17

Pakko hiljentää nopeutta sillä jo poikkeavien reittien mutkat eivät salli teiden vakionopeuksia. Tärkeä asia on myös se että siellä on uutta parempaa tietä tekemässä meille joukko asfalttimiehiä ja naisia. Heidän turvallisuutensa takia ei saa kaahailla kapeissa sikaaneissa.
Tällä hetkellä minulla on aikaa niin paljon että on ihan sama ajanko täältä korvesta eteläsuomeen viidessä vai kahdeksassa tunnissa. Yleensä lähden niin ajoissa että ei tarvitse ajella pimeässä.
(Huomenna taas Joensuu - Lahti ja lähtö n. klo 11, perillä joskus illalla...)