Miten hämähäkki on päässyt asuntooni ? Tuossa se kävelee kaikessa rauhassa ikkunalla. Mitä sille pitäisi tehdä ?

Äiti sanoi aina, että hämähäkkiä ei saa tappaa. Hän kuljetti ne aina ulos, vaikka olisi ollut ankara pakkanen. Mitä te teette hämähäkeille vai onko niitä teidän kodeissanne lainkaan ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.10.2009 - 13:01

Kiedo se pyyhkeeseen ja lykkää ikkunasta ulos ;-).Vanha kansa tais sanoa,et jos hämähäkin tappaa,äitisi kuolee.(Talouspaperikin toimii pyyhkeen sijaan.)Sisään pyrkii kaikenmaailman mönkijää kun ulkona kylmistyy.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.10.2009 - 13:01

Teen samoin kuin äitisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.10.2009 - 13:10

Kyllä niitä sisälle tulee. Vasta viime viikolla yksi käveli lattialla. Kissa teki siitä selvää omalla tavallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.10.2009 - 14:11

Meillä kulkeutuu tuonne pesuhuoneen lattialle sen ulko-oven kautta. Lapsenlapseni löysi juuri eilen yhden. Miksei niitä saisi tappaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.10.2009 - 15:20

Ei välttämättä tarvitse tehdä mitään, jos ei häiritse niin mitäs sitä tappamaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 17:22

TAPA SE! Minä ja Karvinen ainakin tappaisimme. Äidit on muutenkin turhia, joten siitä vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 19:02

hämähäkki nyt löytää tiensä minne vaan, siellä se tyytyväisenä popsii niitä pikku punkkeja ja vähäisempiä ötököitä joita kämpästäsi löytyy, jos et siedä sen läsnäoloa senkusta heität ulos (meidän mummo lähetti ne aina merille, eli veti vessan pytystä alas)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 20:43

Joo en minä tee hämähäkille muut kuin tapan sen tai jos on imuri esillä niin imen sen imuriin. Äidit kyllä eivät ole mitään turhia Nyrkki mistä sen olet päähäsi saannut.siis nimittäin tommoisen ajatuksen ajatteleppa uudestaan asiaa ennen kuin sanot sen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 21:04

Tunnustan olevani tässä asiassa oikea raakalainen eli listin hengiltä jokaisen hämähäkin, jonka kodissani näen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2009 - 00:09

no tappaa se

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2009 - 09:01

Ei nyt ikään ihme ole jos noin pieni eläin pääsee sisälle, toisin olisi jos orava tai muu löytyisi sisätiloista. Avoimesta ikkunasta tulevat useimmiten, siis nuo pieneliöt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2009 - 10:02

Yleensä otan käteen ja kannan ulos.
Mökillä en puutu heidän kulkuunsa sillä niitä on siellä koko ajan. Sanovat että kannattaa antaa ollakin sillä varsinkin pitkäjalkaiset lukit poimivat kirvoja ja muita haitallisia pikkumönkiäisiä pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2009 - 16:47

Yritä viedä ulos.