Oletko esiintynyt estradeilla ?

Lisätty: 18.10.2009 - 17:58

Kun minä olen enemmän esiintynyt kuin käynyt itse, esim. Helsingin Kaupunginteatteri. Finlandia-talo, Kulttuuritalo, monet kirkot ja konserttisalit ovat tulleet tutuiksi lavalta käsin eri kuorojen kanssa. Suurin taitaa olla Tokion Suntory-hall, 2000 istumapaikkaa. Itse en kuulu teatterin enkä konserttien vakioharrastajiin. Ehkä tämä puoli on juuri se kumma juttu.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.10.2009 - 13:18

Jäänyt mieleen yks karaoke-keikka kauan sitten.Tapahtui Arabiassa kiinalaisen ravintolan illassa.Meit oli raitilla kaks ja ensteks esiinnyttiin kahdestaan,laulettiin E.Lindstömin"Ranskalaiset korot" ja suosio oli suunnaton.Lopuksi multa meni ramppis ohi ja lauloin yksikseen "Que sera" ja yleisä jopa tanssi!Joitain yksittäisiä lauleskeluja myöhemmin,mutta en enää moneen vuoteen ole rohennut moiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.10.2009 - 13:46

Valitettavasti en ole, Wikin tarkoittamilla;
fi.wikipedia.org/wiki/Estradi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 13:49

Riippuu siitä mitä tarkoitat... mutta joudun esiintymään aika paljon työssäni. Ovat luentoja yms.
Ei mitään karaokea....huhhuh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.10.2009 - 14:07

En ole estradeilla. Jos esiintymiseksi voi sanoa ravintolan tanssiparkettia, niin yhden kerran. Sekin kävi niin, että olin voittanut ravimiesten pikkujouluissa pääpalkinnon eli ravimatkan lippuineen Ruotsiin. Edesmennyt Konstaapeli Reinikainen ojensi palkinnon ja sen jälkeen nappasi minut karhunsyleilyynsä ja pyöritti niin että pikkarit vain vilkkui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 14:34

Olen esiintynyt ex-bändini kera n.30 kertaa eri lavoilla ja estraadeilla.Nämä keikat ajoittuivat 80-luvun lopulle.2002 olin viimeisen kerran erään bändin vierailevana tähtenä esiintymässä eräissä karkeloissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 14:44

En ole esiintynyt, mutta eihän sitä koskaan tiedä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 15:25

olen kyllä ja ehkä niistä mainitsemisen arvoiset vois olla tamperetalo ja turunkonserttitalo nuot sielt suuremmast pääst....

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.10.2009 - 15:33

en ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 18:10

hyvin vähän, mutta senverran että pääsee kehasemaan

Suomen Kansallisteatterissa näytelmässä Julius Caesar (en muista kuinka monta esitystä)

koulupoikana olin sopivan mittainen ja värvätty tähän näytelmään mukaan, olin yksi niistä vartiosotilaista, jotka marssivat lavalle pari kertaa näytelmän aikana ja seisoivat liikahtamatta paikoillaan muistaakseni vartin verran

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 19:37

En ole enkä varmaan koskaan tule esiintymäänkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 20:51

Pariisin pikku varpunen,Tirlittan ym.olen ollut eri rooleissa harrastelijateatterin muodossa ja kivaa on ollut!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2009 - 00:10

enn ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2009 - 10:49

Kyllä olen. Olen alle kaksikymmpisenä näytelmäkerhon jäsen, esiinnyttiin ahkerasti. Jo kouluaikana
esiinnyin juhlissa eli lausuin runoja, olin mukana näytelmissä.
Nyt esiintyminen on muuttunut siten että "estradilla" olen jatkuvasti työni puitteissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2009 - 09:59

Pelikentillä kyllä.
Ei kymmeniä tuhansia katsojia, mutta parhaimmillaan kyllä muutama tuhat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2009 - 20:22

Keskikoululaisena koulumme kuoro esiintyi vangeille, vankilan kappelissa. Laulan nykyisin myös kuorossa. Pieniä esiintymisiä on ollut.