Mistä saa väärinpäin kysymysmerkin???

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.07.2008 - 21:32

Linkkinä tässä erikoismerkit: www.cs.tut.fi/~jkorpela/nappis.html, ja sieltä otsikon välimerkit alta löytyy kymysysmerkki väärinpäin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2008 - 23:05

Mihin sitä tarvitaan?
Salakirjoitus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2008 - 00:05

¿¿¿¿

Jos sinulla on käytössä Microsoft Works/Write tms. tekstinkäsittelyohjelma, niin niistä yleensä löytyy valikosta lisää - erikoismerkit ja sillä sitten onkin taulukossa valittavissa esim. tämä ¿

Microsoft Works , lisää / erikoismerkki ¿, ¿

Lisätty: 17.07.2008 - 00:14

lukemattomalle tiedoksi, eräissä vieraissa kielissä kirjoituksessa käytetään näitä meille vähän vieraan näköisiä merkkejä ¿¿¿¿ melko paljonkin (esim. espanja ¿¿¿¿)

Lisätty: 17.07.2008 - 20:22

Tässä Napsun tekstiohjelmassa ei ole tuota mainitsemaani 'lisää' valikkoa, jonka takaa ¿ merkki löytyy. Se pitää kopioida sieltä toisesta ohjelmasta Ja liitä/paste komennolla siirtää tänne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.07.2008 - 14:06

miten tuon merkin saa, ei ainakaan ittelläni toimi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2008 - 14:48

alt 0191

Läppärillä se ei tietystikkään toimi... kun ei ole niitä toisia numeroita tuolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.07.2008 - 18:44

Saako sen sitten jollain ilveellä toimimaan myös läppäreissä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2008 - 15:44

Läppärissä ei muuta kuin character map ohjelma auki komentoriviltä. Start > Run > charmap (tahi suomenkielisessä XP:ssä Käynnistä > Suorita ja kirjoitat charmap siihen kenttään. Sieltä löytyy kaikki merkit.)