Uskotko "Mörköihin"?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.10.2009 - 11:17

Mörkö on hyytävä jääkuutiomainen olento. Mörkö jäädyttää kaiken mihin se koskee, ja valo houkuttelee mörköä suuresti. Mörkö ei ole pahaluonteinen. Mörkö on yksinäinen pelottavuutensa vuoksi, ja kaikki pakenevat sitä koska se yrittää halata muita koska mörkö itse ei koskaan saa tuntea rakkautta. Mörkö asustelee Yksinäisillä vuorilla, ja on kovin yksinäinen

Lähteet:
muumi

Kysyjän kommentti

Kiitos Valperi hyvästä vastauksestasi!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 18.10.2009 - 11:11

Pakkohan se on uskoa kun niitä on joka paikassa missä on pimeää!

Lisätty: 18.10.2009 - 11:12

www.youtube.com/watch?v=D-LeJS1VoDU

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.10.2009 - 13:01

Juu, juu tottakai uskon. Niitähän on joka puolella säikyttelemässä pikku lapsia ja vähän suurempiakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 15:31

onhan niihinkin uskominen vaikka meillä on vain noita maahisia , jotka melskaa ja tekee kujeitaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.10.2009 - 15:33

en usko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 18:01

En ole vielä kokenut mitään Mörkö-juttuja, joten en voi sanoa niihin uskovani. Pimeätä en pelkää, enemmän on pelättävää valoisassa. Tosin vältän nykyisin liikkumista pimeällä, ilmeisesti näköni on heikentynyt, enkä nykyisin näe pimeässä eteeni samalla tavalla kuin aikaisemmin. Enemmin uskon enkeleihin kuin mörköihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 20:45

No en kyllä varmaan usko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2009 - 00:12

en usko