Mihin kaikkeen hyödynne trattia, eli suppiloa talouskäytössä?

Lisätty: 25.10.2009 - 09:26

Ennenkuin valitsen parhaan niin lisään käyttötarkoitustenne lisäksi vielä omani: pikkuriikkinen suppilo maustepurkkien täyttämiseen, sivustakasteltaville kukkaruukuille on omansa. Ei valu ohi suuaukon kummassakaan tapauksessa lisättävät.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.10.2009 - 19:42

Perinteisesti nesteiden yhteydessä, mutta näin kivan vinkin että tratin sisällä narukerä ja reiästä ulos, ja tratti esim seinälle

Kysyjän kommentti

Kiitos, hieman uutta käyttötarkoitukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.10.2009 - 10:07

Oikeastaan ainoastaan mehujen pullotukseen. En muista muuhun käyttäneeni. Mutta jos leipoisin, niin sillä saisi mukavia pyöreitä muotteja piirakoille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 10:47

Nesteiden liruttamiseen toiseen pulloon - tai johonkin astiaan joka kaipaa tarkkaa sihtausta
Tratti on myös hyvä kun joskus lutraa jauhojen kanssa.

Tratti on myös hyvä kun osuttaa kaakaota tai teetä termospulloon ei ole koko tiskipöytä märkänä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 11:16

tratti on taskumatin täytössä oiva apuväline

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 12:56

Se on mulla just semmonen väline,joka tarvittaessa ei löydy,mutta muuten pyörii riesana.Käytän lähinnä öljyn siirtämisessä isosta pullosta pöytäkannuun(oliiviöljystä kyse).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 14:46

Kun paistan munkkeja öljyssä niin jäähtyneen öljyn kaatamisees takaisin pulloon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 16:08

Esim. valkopippuria pippurimyllyyn laittaesa ja muita vastaavia.Tietysti myös nesteitä kaataesa pienisuiseen astiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 19:40

Jos kaadan jotain nestettä pulloon. Aika harvoin on sellaista tarvetta.