Mihin vihreää pestoa voi käyttää?

Kaveri jätti minulle purkillisen, mutten osaa käyttää sitä oikein missään.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.10.2009 - 19:45

Lisäilen sitä erityisesti pasta- ja kasvisruokiin. Poikani bravuuri on paistaa pannulla pakastevalmiita lohkoperunoita ja broilerinpaloja ja lisätä lopuksi sekaan vihreää pestoa, nam.

Kysyjän kommentti

Sopivan yksinkertainen ja hyvä idea.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.10.2009 - 23:48

Pidä sitä jääkaapissa,sitä voi käyttää ihan mihin vain.Keitä pastaa,spagettia yms.valuta ja sekoita lautasella pesto pastaan,päälle parmesanraastetta.Buon apetito!Voit sivellä leivän päälle voin tms.sijasta.Herkullista patongin välissä,vihreätä salaattia,kinkkua,salamia, juustoa ja tomaatinviipaleita väliin.Voilá!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2009 - 23:55

Edellisten lisäksi olen käyttänyt sitä salaatinkastikkeen lisukkeena. Salaattiin olen laittanut kaikkea mahdollista vihreän salaatin lisäksi. Olen laittanut kulhoon oliiveja, ja jos on jäänyt keitettyä pastaa jne. Vain mielikuvitus on ollut rajana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 00:01

Pesto Semiklos oli ennen maali josta maalarit työmaalla hoki.
Milloin sitä on jääkaapissa alettu säilyttää?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 01:11

Pastaruokiin ja salaatteihin mm.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 08:48

Hih..hih...Jumppis: sinä olet mainio!!!

Vihreää pestoa ? juu liittyy pastaan...

Kamalasti tullut uusia juttuja kauppaan joiden kanssa on kyllä "ihan pihalla" - eikä sitäpaitsi ole niin herkullisiakaan- useimmat tökötit niistä...
Tietty, eipä me osata kaikkia hienouksia käyttääkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.10.2009 - 08:50

Kiitos vinkeistä. Ostin nimittäin sitä juuri itselleni kokeeksi - jos joskus käyttäisin periaatteella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 13:07

lohen kanssa. sopii kyllä.