Mitä tehdä kun mies toistamiseen kielloista huolimatta vaihtaa renkaat autooni. Eikä usko vaikka näytän tunkin paikan.

Vaihdon jälkeen jo kolmannen kerran korjaamolle peltikorjaukseen! Älkää sanoko että vaihda miestä :(

Lisätty: 18.10.2009 - 10:44

kiitti ankkuri. Tätä kehumista olen yrittänyt monen muunkin asian kohdalla,mutta silti ottaa päähän

Avainsanat: renkaanvaihto peltivaurio

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.10.2009 - 09:04

Kissanainen oli taas "terävä" just niin eli vaihda renkaat ennenkuin siippa "äkkäytyy" avuliaaksi!

Jotain kyllä "liikahti" täällä:
ajattele vaikka niin että onpa sinulla avulias mies kun huolehtii noin hyvin - yrittää ressu vaikka vähän "sutta ja sekundaa" tuleekin.
Renkaiden vaihto ei ole mukavaa puuhaa ja hänellä luultavasti on ihan hyvät ajatukset toimeen ryhtyessään!

Asiassa on aina kaksi puolta!

"Ei ole olemassa huonosti sammutettuja tulipaloja"

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.10.2009 - 21:59

no ei sitten sanota, mutta harkitse edes ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.10.2009 - 22:13

Jospas vaihtaisit ne aikaisemmin ennen kuin hän ehtii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2009 - 22:45

Pistä talvirenkaat munalukolla ja kettingillä kiinni, niin ei pääse niihin käsiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2009 - 22:59

Eikö miehesi osaa peltejä korjata. Yleensä se korjaa joka särkeekin.
Minä pitäisin talvipyörät takaluukussa ja auton lukossa, sitten tarpeen vaatiessa huoltoasemalla vaihdattaisin pyörät.
Vai eikö niillä ole palvelua, taitaa paremmin hankkia kaljan myynnillä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 00:24

älä menetä toivoasi,
miehetkin saattavat oppia (ilkeämielisistä puheista huolimatta)
jos se sittenkin menis tänä vuonna oikealta kohdalta

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.10.2009 - 08:44

Käytä ihmeessä hyvissä ajoin renkaanvaihdossa rengasliikkeessä tai vastaavassa mieheltäsi salaa. Sitten vain iloisesti ilmoitat että nou hätä - vaihdettu on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 09:53

Pane siihen oikeaan tunkkikohtaan teipillä merkki: Aseta tunkki tähän ! -ehkä se auttaa estämään peltivauriot. Kehu miestäsi tämän oivalluksen jälkeen, niin seuraavalla kerralla hän jo osaa paremmin.