Onko teillä omakohtaisia kokemuksia Actimelin vaikutuksesta vastustuskyvyn lisääntymiseen. Pysyiskö flunssa poissa.

Avainsanat: actimel flunssa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.10.2009 - 22:01

no sellainen kokemus on, että minä en syö mutta eukko syö, minulla ei ole ollut vuosikausiin minkäänlaista flunssaa, eukolla pari kertaa vuodessa

- mikään ei todista että Actimelilla olisi mitään tekemistä tämän asian kanssa -

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 17.10.2009 - 22:12

Olen syönyt silloin tällöin Actimelia, mutta en mitenkään säännöllisesti. Ja flunssia on ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2009 - 22:51

Kaveri syö, mutta ei flunssan vastustamiseksi. Hänellä on tressivatsa. Siihen se on auttanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2009 - 23:26

En ymmärrä,miksi juuri Actimelillä pysyis flunssa kaukana?En usko mainostettuihin poppakonsteihin,pitäis olla jotain faktaa sen toimaamisesta.Toisaalta en ole edes maistanut,vaikka maistuis hyvälle,olishan sekin syy syödä sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 00:27

Mulle käy kyllä järjestään niin, että kun jotain tuotetta ruvetaan mainostamaan tuollaisilla perusteilla, niin jäävät kokeilematta , niin on käynyt tämän Actimelinkin kanssa

toisaalta ei flunssakaan ole minun vaivojani

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 18.10.2009 - 02:40

Actimelista ei ole kokemusta, mutta vitalinea rupesin syömään ½ vuotta sitten säännöllisesti.
Nälkä pysyy paremmin poissa ja olo on parempi. =)

Pikkusiskoni on syönyt actimelia n. kuukauden eikä ole huomannut minkäänlaista eroa.. Noh.

Henkilökohtaisesti kuitenkin uskon tälläisiin tuotteisiin, kannattaa kokeilla. :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 08:41

Hyvä kysymys! En usko näihin ihan suoralta kädeltä.

Terveysvaikutteiset tuotteet on lisääntyneet kaupassa niin räjähdysmäisesti että välillä kaipaan IHAN tavallista jogurttia (ja viiliä ym) joka on paksua maistuvaa ja koostumukseltaan ihan jotain muuta kun nämä litkut.
Maitoa haluaisin kernaasti ostaa suoraan joltakin tilalta en vain ole keksinyt sitä maitotilaa läheltä!

Yritän kiertää nykyään E-aineet kaukaa - ne eivät voi olla hyväksi.

Levitteidenkin kanssa kävi niin että kun on saatu kevytlevitteet hyllyihin ja paapatettu vuosia niiden terveellisyydestä ( niille valtaisat markkinaosuudet ) niin nyt ne ei sitten olekaan hyvä koska niihin laitetaan kaikkea moskaa jotta pysyvät pehmeänä.
Rypsiöljykin muuttaa paistaessa koostumustaan niin että se ei todellakaan ole kuumetessaan terveellistä.

Meillä käytetään ihan tavallista voita (kukaan ei käske käyttämään sitä äpärillistä) ja voimariinia 40% leivän päällä
- ja tee saa kyytipojakseen lusikallisen ihan tavallista sokeria ei mitään makeutusainetta!

Takaisin sokeriin ja voihin siirtymisen jälkeen tuntuu vaan että olen voinut paremmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 10:02

mä joskus join sitä, mut en mä ainakaan mitään eroa muista,.. tosin en muista olinko sinä aikana kipeenä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 10:15

En usko kovasti mainosteuutuihin tuotteisiin lainkaan. Säännöllisen epäsäännöllisesti olen ottanut kalanmaksaöljyä, ja heti kun pidän tauon, saan jonku flunssan, ainakin näin talviaikaan, niinkuin nytkin. Olin pojan perheessä viikon, ja siellä kaikki olivat tuon nuhataudin sairsastaneet, joten sieltä minäkin sen sain. Siis nuhan, ei ole ollut kuumetta. Nyt otan taas kalanmaksaölyä, jos se sitten sillä taas lähtisi. Sitäpaitsi olen ollut seisoskelemassa kylmässä pakkasessa ja viimassa lapsen kanssa ulkona, joten elimistöni ei näköjään muuta tarvitse vilustumiseen. En mitenkään osannut varautua Mikkeliin mennessäni toppavaatteilla ja turkispäähineillä, niitä siellä olisi puistotäti tarvinnut. Ulkona saattoi jonain päivänä olla kahdeksankin astetta pakkasta. Ja pohjoistuuli vielä päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 11:15

En ole tietoisesti ajatellut noita mainoksia. Piti oikein jääkaapilla katsomassa oman suosikkijugurttini nimi: Activia luonnonjugurtti, maustamaton. On vain tullut tavaksi aloittaa päivä maustamattomalla jugurtilla, voisi olla myös vaikka Bulgarian jugurttia tms.
En oikein usko, että jugurtilla voisi pitää flunssat poissa, vatsavaivoihin se voi vaikka auttaakin.

Lisätty: 19.10.2009 - 09:20

Voi pahus, meinasi unohtua; minulla on todettu refluksitauti muutama vuosi sitten. Se on varmistettu 2 kertaan tähystämällä. Söin lääkkeitä, mutta sitten vähensin kahvinjuontia ja aloin syödä aamuisin maustamatonta jugurttia noin 6 isoa ruokalusikallista. Muita muutoksia en elintapoihini ole tehnyt., enkä ole syönyt lääkkeitäkään. Nyt olen ollut oireeton jo yli vuoden ajan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.10.2009 - 15:57

ei toimi välttämättä niin kuin on luvattu.