Onko sinun Napsuystäväsi tehneet sinulle bänksit ? Minulle on kaksi aikaisempaa ystävää poistanut ystävyytensä ???

Oikeassa elämässä minulle ei kyllä koskaan käy näin, ystävät pysyvät vuodesta toiseen, olenpa jopa saanut niitä koko ajan lisää. Mikähän Napsussa on mennyt niin pieleen, että ystävyys on pitänyt irtisanoa ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.10.2009 - 19:44

No se täs itteeni ihmetyttää, jot jos on paljon napsukavereit, niin ei ees välttämättä heti huomaakaan, jos joku sellanen, joka ei usein pidä yhteyttä, on miut poistanu, pitäisi tulla ylläpidolt ees joku ilmotus...hmm... Ootko ite heiltä kysyny, jotta miks?, jos on vaik epähuomios loukannu toista tahtomaattaan, niin pitäishän sen kamun ekana selvitellä sitä asiaa kanssas...jotta mikä on, vai onko ko. kamu sit lopettanu kokonaan napsuttelun Napsus?? Ite oon kait pari irtisanonnunna kaveruudest kun laittanu useimman viestin joulua/vappua/jussia toivotellunna eik heis oon kuulllu näitten kolmenkaan viestin jälkeen mitään..hmm. vaikea jutska, ite tykkään kyllä napsukaveruuksista, jot voi ihan kahestaankin vaihtaa kuulumisii, tosin aika usein käy niin, että vastauksein viivästyy syystä tai toisesta, mut tulee kumminkin, jos ei oo sit menny ihan ohi itelläin, ollu vaik vastaavinani, mut viesti menykkin eri osotteeseen, tms. näin käyny muutaman kerran mulla, kysäseppä piruuttaas heil, jot mikä on?? Sori tää pitkä sepustus..;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.10.2009 - 19:37

en tiedä kun minulla ei ole täällä ystäviä, mutta toivottavasti ei vihollisiakaan...
Siis en ole näitä ystäviä hankkinutkaan.
Onko napsun ystävyys 'oikeaa'?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2009 - 20:47

eipä ole.. vielä ainakaan:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2009 - 20:49

Höh,mitäs tapahtunut?Miten sen huomaa?Tuleeko sp-ilmoitus?
Oikeassa elämässä olen yhden ystävän menettänyt,koska miehensä oli sairaalloisen mustis ja tätä kautta...ikävä juttu.Yks Napsu-kaveri poistettu sivuilta kokonaan ja varmasti muiltakin kuin multa,mutta ei ole kaivattuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2009 - 21:24

en ole ainakaan huomannut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2009 - 21:42

en ole seuraillut, ainakin niitä 'kuolleita sieluja ' näyttää olevan listalla

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.10.2009 - 08:34

Voi miten ikävää. Mutta ei täällä kaikista saa ystävää, enkä itse niitä henk.kohtaisesti haekaan. Olen itse syyllistynyt siihen etten ole pitkään aikaan sinulle kirjoittanut, kuten en monelle muullekaan. Lupaan - kunhan tämä "sesonki" on ohi - että yritän parantaa tapani.
Varmasti moni on muuttanut minustakin mielipiteitään ja jättänyt minut omaan arvooni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 15:10

kurja tapaus tuo, ollaankos me oltu napsukamui ? katsoin listan , enkä sinua sielt löytänyt, mut jos olen vahingos poistanut , niin se on ollut ainakin minulta silkka vahinko, kun en ole poistellut napsusta yhtään kamua , tieten tahtoen...on nii huono muisti , kyl nyt minul.... mut ei minul ainakaan sinua vastaan mitään ole, olet oikein kiva kamu tääl napsus ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.10.2009 - 15:59

en ole huomannut että kukaan olisi poistanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2009 - 10:56

Asia kannattaa "painaa villaisella" eli ei miettiä koko juttua. Ystävyysjuttua en ihan edes ymmärrä, voi kirjoittaa avoimesti, eikä piilossa.