Onko meillä suojelusenkeli?

Vauva selvisi pienellä kuhmulla vaikka rattaat liukuivat junan alla.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.10.2009 - 13:55

kuka mihinkin haluaa uskoa,
mutta joskus joillakin on kyllä aimo annos 'ylimääräistä' tuuria

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.10.2009 - 14:17

Katsoin sen saman videon Iltasanomista. Tosi hieno juttu, että vauvalle ei käynyt kuinkaan.
Mutta olen kylläkin aivan samaa mieltä kuin Vähäviisas; jokainen saa uskoa mihin, miten ja mitä haluaa.
Ei kai nyt kuitenkaan voida olettaa, että kaikki "läheltä piti"-onnettomuudet päättyisivät kohtalokkaasti, jollei olisi tuota suojelusenkeliä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2009 - 14:34

ei.. miksi ihminen luulee olevansa niin erinomainen, että joku häntä erikseen suojelisi? Monet ihmiset elävät otten monelaisia riskejä. Miksi joku niitä suoejlisi. Vauvaalle kävi hyvin ja olen siitä todella iloinen. Mutta suojelusenkeli...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.10.2009 - 15:28

Eipä taida olla. En jaksa uskoa sellaiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2009 - 15:48

Kyllä on, minun mieltestäni ainakin:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2009 - 16:17

Voipa hyvinkin olla,millä nimellä sitä nimitetään,moukan tuuri,suojelusenkeli...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2009 - 17:29

hienoa, että vauva selvisi. oli todella hurja video.
en usko, että jokaisella olisi suojelusenkeli, miksi sitten onnettomuuksia sattuu?
Tuuri on hieman eri asia kuin enkeli.
Joskus käy hyvin , joskus taas ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2009 - 17:36

en mä usko

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.10.2009 - 18:38

Joku meidän tietämme ohjaa ja perään katsoo.
www.youtube.com/watch?v=ZJXhVjD5oxk

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2009 - 18:54

Minulla on useampikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2009 - 22:55

On varmasti suojelusenkeli meil jokaisella, niin ihmisillä kuin eläimilläkin..... näin mie aattelen tään asian, kun kattelee menneeseen ja mitä kaikkee tapahtunut ite kellekin lapsillenikin ja kuinka sitten selvinneet erilaisista onnettomuuksista hengissä ja ovat täälä vielä jotain tarkotusta varten, joko itseään tai muita varten...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 13:12

Kerran se on pelastanut minut hukkumiselta ja varmaan ohjannut muutenkin reittejäni niin että en ole joutunut vaaraan, ehkä vielä on jokin homma kesken maallisessa vaelluksessa...
"Maan Korvessa Kulkevi Lapsosen Tie"
www.youtube.com/watch?v=JqG_E1ttJCU

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 15:54

minulla ainakin on , on niin monet kerrat minua suojellut , monissa tilanteissa joissa kuolema on ollut läsnä...itse ainakin uskon ihan täysillä tai 100%.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.10.2009 - 16:03

en usko että on.