Onko Napsu surkastumassa,koska tyypit hävinneet,lomalla tai viikonloppukiireitä?Vrt.eilen illan viestit=1/1h.

Lisätty: 17.10.2009 - 17:09

Juu Pasaatituulelle piti sanomani vaan,ettei toki maailman tärkein asia,mutta pidempi aikainen trendi kuin 1 viikko.Olen itsekin ollut melkein 2viikkoa veks koneen ääreltä,mutta tarkoitan jo parin kuukauden aikaa.
Kaikillahan meillä on omat kiireet yms. ja aiheet kuin istua tietsikan äärellä.Heips!

Avainsanat: napsu surkastuu...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.10.2009 - 19:28

Masentaakohan syksyn ankeus muitakin kuin minua ? Ulkona on kylmää ja sisälläkin tekee mieli pitää villasukksia ja pipoa sekä villatakkia päällä. Silti nokka vuotaa. Eivätkä Napsun kysymyksetkään oikein ole innostaneet vastaamaan. Liikaa avattavia linkkejä ja muuta aikaavievää, minulle turhuutta. Uskon, että monelle ihmiselle viestimien ja median tarjonta täyttää suuren osan vapaa-ajasta, mutta minä en sille ole antanut tilaa. Vaikka olenkin viikon verran ollut muualla, hoitanut tyttärenpoikaani ja ollut vieraalla paikkakunnalla, niin silti olen avannut Napsun melkeinpä päivittäin. Mutta moneen vastaukseen en ole tarttunut, kysymyksiä tuskin lainkaan. Käytin liikenevää aikaani neulomiseen, joka on suuri intohimoni. Viikon kuluttua muutan talvilomalle kauas pois, joten Napsuilu kyllä jää, ja vieläpä todennäköisesti ilman vieroitusoireita, luulen niin.

Kysyjän kommentti

Tervehdys;ei mitíä hätiä;aikansa kutakin yms.yms.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.10.2009 - 13:09

Muista en tiedä, mutta minulla on pitänyt kiirettä.
Myös perhe-elämä menee tietsikan edelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.10.2009 - 13:16

Vähän siltä vaikuttaa. Kysymysten välit ovat joskus viime aikoina olleet useita tunteja illalla, vaikka silloin on yleensä ollut vilkkainta. Kesälläkin oli enemmän tapahtumia kuin nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2009 - 13:36

hiipuu, hiipuu (ja toistoa vähän turhan paljon), kyllä luulisi ylläpidonkin huolestuvan pikkuhiljaa, vitamiineja kaipaisi varmaan napsukansa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2009 - 14:37

tarvittais taas uusi kilpailu niin tulisi vähän vipinää tänne... yllöpidolle huom!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2009 - 16:07

Niin puisevia kysymyksiä minulle ettei jaksa syventyä.
Tilasin nopeuden noston ja katselin tuben videoita ja löytyi monta mieltä lämmittävää.

Tässä pari jonka kohde on rakennettu "lävessä" jota sain olla suunnittelemassa aikojen alussa.
www.seascanner.com/schiff.ph...f+the+Seas

www.youtube.com/watch?v=XzHe...r_embedded

www.youtube.com/watch?v=DU3-...re=related

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2009 - 16:25

Olen tehnyt saman havainnon noin kolmisen viikkoa ainakin... aikaisemmin olen tehnyt ylläpidolle ehdotuksia Napsun parantamisesta ja muutamat niistä menneetkin läpi, samoin herätellyt ylläpitoa, jotta pistäkääs nyt taas jkl porkkanaa meitin eteen, et jaksellaan napsutella ja kaikki viihtyis... en vielä tämän edellisen kilpailun loppumisen jälkeen ole ottanu heihin yhteyttä näissä merkeissä, mutta eihän se yhden ääni kauas kuulu... joten olettekos laittaneet ylläpitoon ehdotuksii/vinkkei (joskus, koskaan milloinkaan), tms... jos ette niin hopi hopi:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2009 - 16:57

Muista en tiedä, mutta olen mielestäni ollut kovinkin aktiivinen viimeisen viikon ajan. Tosin eihän tämä ole elämäni tärkein asia ja siksi esim. juuri eilen illalla pidin tietokoneen kiinni ihan totaalisesti.

Uskoisin Pate T:n havainnon olevan normaalin aktiivisuusvaihtelun puitteissa. Niinhän se tuntuu olevan vähän kaikessa asiassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2009 - 17:40

en mä usko. välillä vaan on hiljempaa ja sit välillä ihan hirveesti uusia kysymyksiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.10.2009 - 18:29

Tänä aikana mitä minä olen ollut, ei koskaan ole ollut näin hiljaista.
Olisiko se että kysymyksen alkaa toistaa itseään, yksi kysyy eilen jotain, toinen heti perään tänään. Tai sitten tuodaan You tubesta tänne musiikkia tai muuta katseltavaa.
Ei oikein jaksa innostaa tuollaiset millään muotoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2009 - 18:41

Ihan hyvä tietää , että ihmisillä on muutakin elämää.
Taitaa olla kysymykset käyty läpi.
Toisaalta toistoa tulee väkisinkin, en itse ainakaan rupea vanhoja kysymyksiä käymään läpi ja toivottavasti tulee uusiakin tänne.
EI kai toistossa sinänsä ole mitään pahaa. jos ei nyt ihan joka viikko tule samoja juttuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 00:02

minä oon pitäny pikku napsu taukoa..tässä on kaikenlaista ollut ja kun minä seuraan tuota bb:tä netistä ni en ole sitten virittänytkään ajatuksiain oikeastaan millekkään muulle sivustolle paitti pakolliset...hmm nii ja tämän alkuviikon pyhitin ainoastaa kämpän puunaukselle jotta vieraat viihtyisivät ja noitahan on käynyt, huominen vielä ni on nääkin pippalot hyvin saatu päätökseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.10.2009 - 16:08

on tämä vähän surkatumassa mielestäni. Itsellä ei oikein vkonloppuisin aikaa napsutella. muuten kyllä.