Onko campingcarilla liikkujakin karavaanari tai onko vain hinattavaa vaunua perässä vetävä karavaanari?

Lisätty: 17.10.2009 - 17:24

Jumppis!Aivan oikein,olin Ranskassa CC:llä,siellä sillä nimellä.English-motorhomes,deutsc-reisemobile,italiano-camper,espana-autocaravana.Kuului tosiaan yhdistykseenkin...suosittu elämänmuoto ja lisääntyy,enkä ihmettele ollenkaan,Kivaa oli!

Avainsanat: karavaanari?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.10.2009 - 11:31

Juu samaa mieltä täälläkin:
karavaanareita ovat jos mökkiä perässään vetävät tahi mökki muuten vaan mukana niinkuin kilpikonnilla:)

Mitenkäs se menikään "karavaanari, karavaanari on kaikkien kaveri" :)
S. Edelmannin esittämänä ihan hauska:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 16.10.2009 - 23:17

Mututuntumalla sanon, että samanlainen karavaanari on sekin. Miten niitä voisi toisistaan erottaa? Jos campigalueella ollaan ja asutaan. Kysy Timpalta, saattaisi tietää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 23:23

Ainakin SF-Caravan ry:n sääntöjen mukaan on ja käsittääkseni kuuluvat tähän samaan porukkaan, kaitpa niitä sitten kutsutaankin karavaanareiksi

(ei ole mun lajini)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2009 - 00:55

Kyllä kaikki autolla liikkuvat ja asuntoa ohessaan kuljettavat ovat mielestäni karavaanareita. Mutta ehkä pelkkä pakettiauto ilman lisävarusteita ei ihan vielä täytä karavaanirin tunnusmerkkejä, sillä sehän ei ole kenenkään matkakoti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2009 - 17:11

Campingcar olisko matkailuauto eli "motorhome". Kyllä heilläkin näkyy Caravaanari yhdistyksen leima olevan hyvin monella peräseinän oikeassa ylänurkassa. Sillä voi paremmin yöpyä maantien levikkeellä kuin perästä vedettävällä mökillä.
Motorhomen vetokoukkuun saa vielä kalaveneen perään. On kalamaja rannalla odottamassa kun rantaudut.