Oletko nihilisti.

Siis saita

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.10.2009 - 19:42

outo mure sulla jos nihilisti tarkoittaa saitaa

"nihilistien mukaan vallitseva yhteiskuntajärjestys on täydellisen huono ja korruptoitunut. Sen takia se täytyy tuhota kokonaan ja rakentaa uusi rationalistinen ja humaaninen yhteiskunta tieteellisten ja utilitarististen periaatteiden mukaisesti"

urbaani sanakirja: nihilisti = salamurhaaja

siis en ole nihilisti sanan missään merkityksessä

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 16.10.2009 - 19:44

Saita saattaisin vaikka ollakin mutta en nihilisti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 20:20

Pöydän olen "laittanut koreaksi" kapakassa aina tutuille ja vähän tuntemattomillekin...Rahaa on tullut ja mennyt enkä sitä palvo vaan laitan menemään..hurlum hei lauloi Irwinkin.Eikä viilailla pilkkuja,kyllä nihlisti on minun kielessäni pihi oli sana kotoisin mistä hyvänsä..."viimeiset lanttinsa tää poika joi".....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 20:49

"Nihilisti ei edistä mitään asiaa, edes pakon edessä. Nihilistissä on sisäänrakennettu mekanismi tällaisia tilanteita varten: Hän hautaa asiat, joita ei voi kieltää tai muulla tavoin estää. Jos toinen ei aio luovuttaa, voi aina vaatia lisää. Vaatimiseen ei tarvitse apuja pyytää, sillä pienikin Nihilisti nostaa oitis päätään, jos vain jotain voi vaatia."
Pihi tai saita;määrätyissä asioissa olen,mutten nihilisti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 20:59

En ole nihilisti enkä saita, mutta kannattaa tarkistaa, mitä "nihilisti" tarkoittaa:

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/11542

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 21:48

Joskus nuorena minun työkaverini puhui jostain: olet nihilisti, en niinkään ottanut kantaa silloin, jälkeenpäin olen miettinyt hänen sanojaan muutenkin, ehkä hän ottaa riskejä ja ottaa itsensä kaikkien parhaimmalle paikalle, vähän niinkuin Mafian tyyliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 22:25

Nihilistin määritelmä Wikissä:
fi.wikipedia.org/wiki/Nihilismi

En sovi tuohon gategoriaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 23:35

taidan olla silleen selektiivisesti (valikoivasti) saita,
- korkokengät, hepenet ja käsilaukut ovat liian kalliita ja enimmäkseen turhia
- kalastusvälineet, veneilytarvikkeet ja konjakki eivät koskaan ole liian kallita

jos nyt jätetään ne nihilistit toiseen kyysäriin (kun niitä ei taidettu tässä oikeastaan tarkoittaakaan)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2009 - 14:53

Ehkä vähän nuuka kylläkin,

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.10.2009 - 16:15

emn ole.