Kirjailija Ilmari Kiannon perinneyhdistys,

K.H.P.V. toimii edelleen vireästi. Mikä mahtaa olla tuon yhdistyksen koko nimi?

Lisätty: 24.10.2009 - 01:09

Yhdistyksen kotisivu: www.khpv.org/

Avainsanat: perinneyhdistys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.10.2009 - 20:27

Koko nimi taitaa kuulua näin: "Ilmari Kiannon Perinneyhdistys K. H. P. V. ry Kohtuullisen Hutikan Pyhä Veljeskunta"

Kysyjän kommentti

Isä Mitrokin kuuluu

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 16.10.2009 - 17:17

Kohtuullisen hutikan pyhä veljeskunta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 18:14

niinhän se ja linkistä lisää valistusta niille jotka eivät asiaa tunne

www.khpv.org/

Lisätty: 16.10.2009 - 18:16

Perustajajäsenet olivat Timo Pakkasen lisäksi: Harri Bogomoloff, Markku Helismaa, Geoffrey Hirst-Gee, Alpo Holopainen, Ahti Kaarna, Kalevi Karusuo, Pentti Kauranen, Tapio Näkyvä, Seppo Pasanen, Matti Salojärvi, Erkki Seppänen ja Esa Silvennoinen. Vuosien saatossa Veljeskunnan jäsenmäärä on kasvanut, ja perustajajäsenistä ovat mukana vielä Veljekset Karusuo, Kauranen, Pakkanen ja Pasanen. Nykyisin Veljeskunnan maksimijäsenmäärä on 3 korillista + mäyräkoira Ilmari.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 23:39

samaan kategoriaan kuuluu toinen, saman henkinen, mutta vähemmän tunnettu yhdistys W.S.O.P eli Wilhelmiina Sofian Osattomat Perilliset, kotipaikka Helsinki Kalastajatorppa