Haluasin kuumeni nopsasti poies, on 37,5 ja se on minulle jo kuumetta. On hieman heikko olo ja huomenna elokuviin pitäis päästä

Toivottavasti joku mukava auttaa minua :-)

Avainsanat: kuume nopeasti pois 37.5 kuumetta sairas

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.10.2009 - 16:53

Coledexia, Buranaa, tai muuta ibuprofeenia sisältävää troppii enshätään...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 16.10.2009 - 17:15

Lääke ja nukkuminen yleensä auttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 17:24

Täytyy levätä.
ONko sinne elokuviin pakko mennä huomenna?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 18:19

elokuviin kyllä kerkiää myöhemminkin, mutta voihan sitä toivoa huomiseksikin jo parempaa päivää, itselleni ehdottomasti tehokain lääke on lepo, eli pehkuihin heti ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 19:02

Aspiriini on ihan hyvä,ja sitten lepo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 20:25

Kuuma rommitoti auttaa kuumeeseenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 20:33

Kuume ja lenssu ottaapi aikansa - onhan se sitten lenssu?

Eipä sitä kovasti kipeänä ole elokuvasta iloa - kannattaa juoda kuumaa - villasukat jalkaan ja pehkuihin.

Särkytroppi on varmaan paikallaan mutta poistaa vain kuumeen ja helpottaa oloa: ei kuitenkaan "paranna" itse tautia - tämä on hyvä muistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2009 - 00:48

Asperiini laskee kuumeen, mutta ei paranna itse sairautta. Mikäli menet vain elokuviin, niin sen voit tehdä, mutta sitten ei hilluta yöelämässä leffan jälkeen. Muuten flunssa leviää muualle elimistöön ja saa aikaan vakavia jälkitauteja. Lepo on paras lääke.