Käytätkö ns.erikoissukkia esim.urheilujalkineiden kanssa?Tarkoitan materiaaleja ym.

Itsellä on vaellus=käyttökenkien(syys,talvi) kanssa ns.oikean-ja vasenmman jalan sukat,mainiot,
arvokkaaammat,mutta istuu hyvin ja kestävät,pestävät.

Avainsanat: oikean-ja vasemman jalan sukat omissa jaloissaan

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.10.2009 - 20:23

Omistan moiset - mutta ne on useimiten kateissa kun niitä tarvitsisi:)

Kysyjän kommentti

Aha,niitä voi käyttää ns.ristiin,kun kääntää sukan nurinpäin,tulee käytettyä siten oikean jalan sukkaa myös vasemmassa jalassa ja toisinpäin,samoin kun mulla on niitä erinomaisia 2 paria ja niitäkin voi sekoittaa elikkä...blablablaa perjantaita sulle vaan ankkuri!!
Ai muuten onko pentu löytynyt?Pate

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

X
Vastattu: 16.10.2009 - 17:14

Tuleehan noita ns. "juoksusukkia" lenkeillä käytettyä.. Mukavemmat jalkaan & estää rakkojen tulemisen.
Miinuksena kallis hinta (n. 5e/pari).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 17:26

On yhdet juoksusukat ja sitten hiihtämiseen .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 18:28

on minullakin lenkkareihin omat 'hikisukat' (molempijalkaiset kyllä)
ja vaikka ovatkin sikahintaiset, en enää muista kuinka paljon mutta itkin katkerasti maksaessani,
niin kyllä ovat myös olleet hintansa väärtit

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.10.2009 - 20:32

En noilla kävelylenkeilläni tarvitse erikoissukkia, vanhat tavalliset kelpaa oikein hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 20:55

ei oo mitään erikoisia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 12:36

Ostin loppukesästä varkaudesta "lämpösukat" aikaisemmat oli laadukkaat ja hieman paksummat nimenomaan pohjasta. Kun tarkastelin myöhemmin näitä varkauden lämpösukkia en huomannut niissä mitään erikoista jos niitä vertasi sukkiin joita myydään viidet parit vitosella, tosin hinta oli kyllä eri... Tästä opin sen että varkaudesta ei kannata ostaa ainakaan sukkia. Saappaissa on sellaiset töppöset jotka tuli saappaiden mukana ja todella hyvät ja lämpimät jalalle. Kävelykenkänä on kotimaiset Kuomat ja vähän vähemmän kotimaiset Cat-kengät. Kumpiinkaan ei mahdu villasukka ei ole tarviskaan. Näillä mennään tämä talvi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.10.2009 - 16:15

en käytä