Koska viimeksi hankit pokkarin?

Mulla odottamassa vuoroaan K.Hosseinin Tuhat loistavaa aurinkoa ja C.Ruiz Zafón Tuulen varjo.

Lisätty: 16.10.2009 - 18:56

Että ihminen voi olla pöllö,jotenkin se Tuulen varjo-tuntui tutulta,jeps mulla oli kirjahyllyn pokkarikasassa sama pocket,varustettuna vuosiluvulla 11-2005,joten nyt kaks pokkaria,samiksia.Vaihdan pois,
jos mahdollista.Kuten eira45 sanoi,siitä tykkää tai ei ja tykkäsin kovasti kuten useista muista esp.kirjalijoiden kirjoista.Kannen kuvan ovat mokomat uusineet...

Avainsanat: viimeisin pokkari hankinta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.10.2009 - 16:51

Keskiviikkona Kirsi Pihan: Medicien naapurissa, annan sen ystävättärelleni matkalukemiseksi
lennolla New York´iin.

Lisätty: 16.10.2009 - 18:35

Hei! "Tuulen varjo" on erikoinen kirja. Joko tykkää tai ei !! Minä pidin! Seuraavaksi on kait luettava saman kirjailijan "Enkelipeli".....

Kysyjän kommentti

Kysäsin muuten loistopokkareista "Enkelipelin"julkaisusta pokkarina,mutta ei tiennyt vastaaja sitä,onhan kirja vasta ilmestynyt suomennoksena.Myös kertoi "Tuulen varjon"kannen olevan nyt alkuperäisen ja muutkin erehtyneet,etten ole sit ainoa.Terveisin P

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.10.2009 - 13:47

viime viikolla ostin
Sinut : Abu-Hanna, Umayya

odottaa vielä vuoroaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.10.2009 - 14:22

En muista tarkalleen. Mutta taisin ostaa pojalleni silloin joululahjaksi Juha Wuorisen pokkarin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.10.2009 - 14:28

En ole tainnut koskaan ostaa ensimmäistäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 14:31

Oisko ollut noin kuukausi sitten, ostin 2 pokkaria Akateemisesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 14:51

Ostin viimeksi n. 15 minuuttia sitten 3 pokkaria: Lawrence Block: Kaikkihan kuolevat, Dean Koontz: Kylmä kuu ja vielä toinen Lawrence Block: Kuuma kolikko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 15:07

no en kyl yhtään muista , osisko siit jotain likimain satavuotta vai milloinkas se ny olikaan.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 15:16

En muista, on niin kauan. Viime viikolla ostin kirjan, sen Laila Hirvisaaren Pihkovan kellot. Muuten se Tuhat loistavaa aurinkoa on hyvä. Sekin on minulla kirjana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 15:20

Tänään kävin Mikkelin Suomalaisessa Kirjakaupassa ja ostin Tatun ja Patun Suomi-kirjan. Eihän se nyt mikään pokkari ole, mutta hauska kirja luetavksi itsele sekä vähän pienemmille ihmisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 15:29

Syyskuun alussa ostin matkalukemiseksi jonkun hömppäpokkarin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 16:49

N. neljävuotta sitten Olympus PE 190 näkyy pinnassa lukevan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 19:59

Lasketaanko antikvariaatista ostot mukaan? Kolme viikkoa sain Tapiola-antikvariaatista tilaamani pokkaripaketin, 12 kirjaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 20:23

Pokkarin?
Varmaan viime viikolla jos tRaisa Cazziatoren Väestöliiton kustantama "Kapinakirja" täyttää pokkarin määritelmän? Pehmeä kantinen mutta isompi. harvemmin tulee hankittua ihan "kioski pokkareita" paitsi tietysti silloin kun lähdetään jonnekin reissuun eikä viitsi kanniskella painavia kirjoja.

Olen semmoinen kirjojen suurhamstraaja: kaikki käy divarit, kirjakaupat ja tottakai kirjasto.

Tunnustan että meikäläinen on kirjakaupassa niinkuin jotkut naiset kemikaliokaupassa - ihan "sukat sekaisin" kun vaan joskus ehtisi lukea ne kaikki.

Noloin tapani on hamstrata kaikkea "fiksua" jotka sitten ajattelen joskus lukevani -ehkäpä se päivä tulee sitten kymmenen vuoden päästä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 20:56

new yorkissa ostin eli kesäkuussa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 23:59

viime viikolla osti Suomalaisesta ale-nipun, 10 pokkaria jotka nyt odottelevat reisuun pääsyä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 12:28

Kuukausi sitten Jaska Jokusen "kauanko onnea kestää?"
Katosi näissä muuttohässäköissä ennen kuin ehdin loppuun asti, mutta se oli muutakin kuin pelkkää sarjakuvaa.
Kai sen voi pienellä varauksella luokitella pokkariksi, oli ainakin sellaisella osastolla suomalaisessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.10.2009 - 16:16

en muista yhtään. lauan kauan aikaa sitten