Oletko pokkari-fani?

Lisätty: 16.10.2009 - 13:53

Kyllä parikymmenellä pokkarilla jo fanittaa,minust ne on niin kätsyjä matkalla ja huoletta voi kierrättää lukemisen jälkeen.Iltalukemisena sängyssä sopivan kevyitä,kooltaan.

Lisätty: 17.10.2009 - 16:44

Jumangekka valperi;LOISTAVA IDEA;sulla on ollut tosi paljon vapautettavaa,monia olen lukenut,mutta monia olisin kuorinut päältä pois;luettavaksi matkalle mukaan.

Avainsanat: pokkari-fani

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.10.2009 - 13:45

en tiedä mitä pitäis olla ollakseen fani,
parikymmentä pokkaria vuodessa tulee luettua,
ne ovat reissussa käteviä ja viime vuosina myös tarjonta on monipuolistunut kiitettävästi

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.10.2009 - 13:49

en ole. puolisini on ostellut, nyt on hyllyt täynnä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.10.2009 - 14:21

En ole pokkarifani. Matkoille otan aina Valittuja Paloja mukaan. Jätän lähtöä edeltävät kahden - kolmen kuukauden VP:t lukematta ja luen ne sitten reissussa. Kevyitä kuljettaa ja pitää kädessä sekä paljon sisältöä. Tosin noissa hotelleissa on aika hyvin aina edellisten matkailoijen jättämiä kirjoja - myös minun murteellani olevia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.10.2009 - 14:27

En ole pokkareita ostellut. Enkä reissuun ota kirjoja mukaan. Ristikkolehti saattaa olla mukana, jos tulee hetkiä, ettei muuta tekemistä ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 14:32

En ole fani varsinaisesti mutta pokkareita ostan matkalukemiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 14:53

Olenpa kyllä pokkari- ja yllensäkin kirjafani. Aikaisemmin, kun matkustelin työn vuoksi joka viikko lentokoneella jossain päin maailmaa, oli tapanani pakata käsitavaroihin 2-3 pokkaria. Nykyisin luen niitä enimmäkseen iltalukemisena sängyssä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 15:09

joo reissus ovat hyviä ja raskii tosiaankin jättä ne sinne kiertoon.. mut mikään fani en kyl varsinaisesti ol kait :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 15:14

En oikeastaan. Ihan kirjoja ostan ja luen. Reissussa ollessa en ehdi oikeastaan lukemaan ollenkaan muuta kuin jokusen lehden

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 15:30

Yleensä ostan matkoille, ovat käteviä pitää mukana ja yleensä jätän ne luettuani hotelliin tai jonnekin muualle. Omassa kirjahyllyssä on vain muutama englanninkielinen, jotka olen hankkinut kirpparilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 16:57

Ilman muuta olen fani, matkallekin mukaan ainakin pari kappaletta, ne voi sitten huoletta jättää hotelliin tai oppaille, jotka kaipaavat suomalaista lukemista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 18:41

Kyllä fanitan, löytyy Seppo Jokista, Reijo Mäkeä, Henning Mankelia, Liza Markulaa, Leena Lehtolaista jne Kirjat ovat paljon kalliimpia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 20:01

Pokkari on paras! Edellisissä kommenteissa oleviin perusteluihin lisään vielä: halpa hinta verrattuna kovakantisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 23:57

kaitpa niin voi sanoa,
kun olen ollut kohtuuttoman paljon reisussa ja olen aina lueskellut kohtuullisen paljon kaikenlaista, niin pokkari on ollut se paras vaihtoehto

pari vuotta sitten siivoilin paikkoja ja silloin meni jakeluun vissiin nelisen sataa pokkaria, suuri osa ilmaisjakeluna verkon kautta, esim:

vapautettuatavaraa.blogspot....oista.html

sittemmin ole oppinut jättämään pokkarini siihen paikkaan jossa viimeiset sivut tulee luettua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2009 - 17:49

Minulla on aina Olympus "pokkari" taskussa, ei koskaan tiedä milloin löytyy kuvattavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.10.2009 - 16:16

en ole