Eutanasia?

Lisätty: 16.10.2009 - 09:19

Mitä mieltä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.10.2009 - 20:30

"Todella pahan pistit" .. Mitäpä mieltä siitä pitäsi olla?
Oma käsitykseni (ja oikeasti) kokemukseni iäkkään lähimmäiseni viime metreiltä on se että sitä kyllä sovelletaan jo nyt mutta siitä ei vaan pidetä meteliä.
Ja ehkä ihan hyvä juttu niin...

Kysyjän kommentti

Paha on,mutta kyllä siitä voi keskustella.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.10.2009 - 08:07

Niin....mitä siitä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 08:40

AI mikä se on?

Lähteet:
fi.wikipedia.org/wiki/Eutanasia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 09:18

Ei kuulu lähiajan henkilökohtaisiin suunnitelmiini...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 09:41

todella vaikea kyssäri, mut jos ois jokin tauti , jossa on kovat kivut sit viimemetreillä..... niin ainakin itse haluaisin armon käyvän ja sais helpotuksen pillerin ...nukkuis vain kauniiseen uneen ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.10.2009 - 09:51

Hoitoalan (entisenä) ihmisenä näin paljon sellaisia sairaita potilaita joiden kärsimys oli todella kamalaa ja loppu oli tiedossa, tai potilaita joista ei koskaan enäää voinut odottaa että he heräisivät ja heistä voitaisiin vielä kuntouttaa toimiva ja terve ihminen. Silloin olin monesti sitä mieltä että silloin eutanasia olisi ollut paikallaan. Mutta se Hippocrateen vala.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 11:04

ja siinäkin on vielä eri puolia, onko kyse oman elämän päättämisestä, jokun läheisen vai vento vieraan, kyllä mielipiteet minulla ainakin on niin tapauskohtaisia ja riippuvat tilanteesta siinä määrin etten osaa (halua) sanoa asiasta mitään yleistä

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.10.2009 - 12:37

Hyväksyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.10.2009 - 14:23

Yksiselitteisesti hyväksyn, jos tilanne on täysin toivoton.

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 16.10.2009 - 15:29

Hyväksyn ehdottomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 18:46

Itselleni hyväksyn jos ei mikään hoito auta ja loppu tulisi olemaan kivulias

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2009 - 16:49

Ihan järkevä ratkaisu, jos elämä on päätynyt siihen pisteeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 12:22

Politiikon vastaus;
Riippuu erittäin monesta asiasta joten kyllä tai ei vastauksen antaminen on todella vaikeaa.
Ei voi mielestäni vastata yhdellä sanalla.