Oletteko tietoisia että Ruotsissa tehtiin tutkimus Suomalaisista ja suhtautumisesta meihin muutama vuosi sitten ?

kukaan ei sanonut meitä väkivaltaisiksi eikä agressiiviseksi. Luultavasti toiset maahanmuuttajat pelasti meidän kansalaiset . Vai onko tämä kansankoti solidaarinen saman värisille ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.10.2009 - 06:05

se saattaa olla niinkin... en tuollaista tutkimusta nyt ainakaan muista lukeneeni , jot en osaa oikein muutakaan nyt sanoa ....no tähän aikaan aamuyöstä klo n 6 pintaa ei noi aivot kyl ol viel hereillä, et ei toi nuppi nyt muutenkaan leikka ....saatika muistais mittää lukemaansa ....

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.10.2009 - 06:45

Olen tutkinut asian jo ajat sitten sukututkimuksen yhdeydessä. Esi-isäni ovat olleet 30-vuotisessa sodassa Ruotsin kuninkaan höynäytyksestä. Selvinnyt jopa hengissä takaisin Savoon.
Lukekaa Maammekirjasta, siinä ei puhuta kyseisestä sodasta muista kuin Ruotsin kuninkaallisista ja Savolaisista sotamiehistä ja heidän nokkeluudestaan. mm. Lech virran yli sillan rakentaminen aamu-usvassa.

Myöhemmin suomalaiset rakensi Ruotsin hyvinvoinnin Saabin ja Volvon liukuhihnojen äärellä.
Solidarnos oli kirosana juku aika sitten Puolassakin. (Lech Valesesa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.10.2009 - 10:47

Tekeehän ne noita tutkimuksia jatkuvasti. Milloin verrataan mitäkin asiaa ruotsalaisten ja suomalaisten kesken. Useimmiten olemme se tutkimuksen huonompi sisältö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 11:07

olettekos huomanneet että ruotsalaissa tv-sarjoissa rikolliset ja huorat aika usein ovat suomalaisia tai jos asiasta ei erikseen mainita niin niillä ainakin on suomalainen etunimi ? eli se siitä solidaarisuudesta

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.10.2009 - 12:39

en ole huomannut moista tutkimusta. Suomalaisethan käyttäytyvät kuin idiootit kun tulee tietty tilanne. Esm suomi-ruotsi ottelu. Onneksi kannatan ruotsia silloin. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 14:19

Tutkimuksia on niin monenlaisia ja monelta alalta ettei kaikista pääse tietämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 16.10.2009 - 15:27

Eihän me mitään rasisteja ollakkaan?? :o
Vai onko kysyjällä sellainen käsitys...

Omassa koulussani on joka luokalla vähintään yksi maahanmuuttaja enkä ole kahden vuoden aikana nähnyt/kuullut kertaakaan mitään rasistista. Ihmisiä he ovat niinkuin muutkin, mutta kotouttamisohjelmaa voisi parantaa...