Tiedätkö mikä on pissis?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.10.2009 - 00:51

Pissis eli pissaliisa : pinnallinen teini-ikäinen tyttö, jonka elämäntapaan kuuluvat suosituin, pinnallinen listamusiikki, merkkivaatteet ja itsetietoinen käytös

Kysyjän kommentti

Kiitos. Pojantyttäreni kun tuota kysyi niin enhän sitä minä tiennyt: Hänen mielestään pojatkin ovat pissiksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.10.2009 - 00:55

Minä tiedän, ovat niitä kikattavia leivästä p.. tekeviä tyttöjä, mieli tekisi jos valta olisi heidän käyttäytymisensä näyttää vaikka 10 vuoden päästä , eivät itseään tunnistaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.10.2009 - 01:03

Typeriä tyttönen, joka ei vielä maailman menosta tiedä mitään. Tämä on pelkkää arvailua, kun ei ole tuota nuorisoa kertomassa mikä se on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 01:30

Kaikkea mitä edelliset jo kertoivat,guuglasin huvikseen- pissis,kulttuuri ja tietty "kulttuuri"
www.pissismi.org/?sivu=elink...=kulttuuri

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 16.10.2009 - 02:28

Noh.. Juu..
Onhan nuo tuttuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.10.2009 - 12:40

Tiedän jotenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 12:55

Tunnenkin pari pissistä, kivoja tyttöjä molemmat. Ei niin pinnallisia kuin ulkokuoresta voisi päätellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 13:54

Pissis (Homo urinas) on tietynlainen alhaisen älykkyysosamäärän omaava nuori. Periaatteessa pissismi ei katso ikää, mutta käytännössä pissikset ovat yleensä murrosikäisiä. Vanhin tunnettu pissis on 26-vuotias australialainen maanviljelijä Paris Hilton.

Toisin kuin houkat hourivat, pissikset voivat edustaa kumpaa tahansa sukupuolta. Naispuolisen pissiksen tuntomerkkejä ovat vahva meikkienkäyttö, rumat henkka-maukkateinirääsyt, ylenmääräinen tupakanpoltto ja olemattomalla vitutuksella perusteltu rankka viinanjuonti (ks. kuinka humaltua puolesta pullosta alkoholitonta siideriä - tutkimus), lovexin kuuntelu samalla musiikin soidessa lusikalla viiltely ranteisiin vedoten siihen ettei kukaan rakasta heitä. Miespuolisten pissisten tuntomerkkejä on ylenmääräinen homofobia, olemattomalla vitutuksella perusteltu rankka viinanjuonti ja tupakointi (ks. fruittari).

Kokonaan oman pissisryhmänsä muodostavat gootit. Heidän tuntomerkkejään on täydellinen mustaan verhoutuminen, ylenpalttinen synkistely ja viiltely. Yleisintä tämä naurettava synkistely lienee esimurrosikäisillä naispuolisilla pissisolennoilla. Nämä gootit kuuntelevat tavallisesti itseään heavy metal -bändeiksi kutsuvia yhtyeitä kuten Antti Tuisku ja Lovex.

Professori Waldemar Wahrheit on julkaissut pissismistä väitöskirjan Pissismus - Keine neue Idee (1997). Pissisten soidinmenot

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 14:14

Pissiksien höpinöitä kuuli aiemmin aika usein, olisko ilmiö pois muodista nykyään.
Eli nuoria tyttöjä jotka esittävät tyhmempää kuin mitä ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 15:27

lyhyesti: meikkipellejä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 15:27

Kautta aikojen nuoret ovat halunneet samaistua johonkin tuttuun ja turvalliseen, joka on peräisin aikuisten maailmasta. Nyt nuoret tytöt ovat sitten ottaneet idoleikseen Paris Hiltonin, Madonnan ja muita pintajulkkiksia, joiden tyyliä sitten seurataan pukeutumisessa ja asusteissa. Koska lisäksi ainakin suomalsieen hauskanpitokulttuuriinn kuuluu alkoholin käyttö, niin sekin on otettu mukaan aikuistumisharjoituksiin. Pissistely on nuorten tyttöjen leikki, siinä missä aikaisempien sukupolvien korkokengät ja kapeat hameet, tai pepitaruutumekot. Joka ikäpolvella on omat juttunsa. Ei ole kysymys mistään muusta. Minä muuten olen vähän aikuisempi pissis joiltakin käytöstavoiltani, mutta en sano miltä
!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 20:39

Allek. on selvitetty asia näin:

"Pissis on nuori tyttö jolla on paljon meikkiä naamassa ja tukka takussa - korkeat kengät tai tennarit - muovinen (mielellään feikki) laukku -napa paljaana : juo siideriä ja pissaa porttigonkiin - siitä nimity "pissis" eli "Pissaliisa"