Miksi hämäläisille ei saa kertoa vitsejä maanantaina?

Lisätty: 23.10.2009 - 12:24

Kiitos hyvistä vastauksista, mutta hämeessä asuneena tiedän totuuden tuosta jutusta: purskahtelevat mokomat sunnuntaina jumalanpalveluksessa naureskelemaan kesken kovimman saarnan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.10.2009 - 06:08

vai olikos et nauravat vasta sunnuntaina jumalanpalveluksessa .. hämeest ku ovat niin ova hiukka hittai...

Kysyjän kommentti

Kiitos, justiinsa niin se on!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 16.10.2009 - 01:01

Oliskos jotenkin niin, että seuraava viikonloppu menee pilalle, kun alkavat miettimään että missä kohden piti nauraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 01:24

Taikka sitten...eikus mulla muistikuva ettei saanut kertoa vitsejä lauantaina,koska naureskelevat sunnuntai-aamukirkossa saarnan aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 08:06

Siksi, etteivät ala nauramaan kirkossa sunnuntaina!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 08:10

Sopii minulle. Naureskelen joskus vitsejä tai hauskoja juttuja jälkeenpäinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.10.2009 - 12:40

Saa turpiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 20:42

Totta kai saa kertoa ja pitää kertoa maanantaina - hämäläiset älyää ne vasta perjantaina ja silloin on mukava aloittaa viikonloppu.
Hämäläiset ei saa ottaa nokkiinsa: edustan itse vahvasti n. 25% hämäläistä sukujuurta:):):

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 12:17

Se nauraa viimeisenä joka ei ole ymmärtänyt vitsiä,
taidan olla viimeinen tässä ketjussa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2009 - 12:40

Perjantaihin mennessä eivät ole vielä päässeet jyvälle asiasta ja viikonloppu menee pilalle.