Jatkuu:Mikä on turkulaisten Mitä/Missä/Milloin-kirja?ANTEEKSI;Turun-suuntalaiset,tää on ikivanha juttu,mutta aina hauska ;-)!!

Lisätty: 15.10.2009 - 23:52

Sorry jumppis,ei osunut eikä uponnut.Nysse juo teet ja palaa linjoille.

Lisätty: 16.10.2009 - 00:23

Aivan oikein taksari722,ten points;KUI KUI KUI-han se on.Mä kuuntelen sujuvasti turkua duunissa,
heikäläisiä on aikas paljon;se on hauskan kuuloista,tiettyyn rajaan saakka.
Nymmää tairan painuu petiin,eikä tartte pal laske lamppai,väsyttää nii maar kamalast,mulkun on pitkä
ja kauhian raskas päivä takanapäin.

Avainsanat: mitä-missä-milloin-kirjat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.10.2009 - 00:28

Mitä pahaa me Turkulaiset olemme tehneet teille jotka aina mollaatte meitä, ei täältäpäin pahemmin huudella muihin kaupunkeihin.Ei aina lyötyä saa lyödä, me kyllä käännämme sen toisen puolikkaankin, jokea .

Kysyjän kommentti

No mutta Maarit,muistathan rallin "Mäntsälä mielessäin..." yms.yms.Vitsiähän tämä kaikki on,
harmitonta arkipäiväistä.
Kiitos äskettäisestä parhaasta vastauksesta.t.My heritage

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.10.2009 - 23:50

Kuta / Kussa / Kulloin

agricola.utu.fi/hist/kktk/su...48-26.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 23:53

Jaa tarkoitat varmaan sitä kirjaa " kui kui kui "se on varmaan vähän samanlainen kun on se turkulaisen harald hirmuinen "harald niin pal kauhia" anteeks, mut turun murre on vaan niin kivan kuuloista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 06:13

en ol puhras jalkalaine turkulaine , mut asunt turkkuses yli 40v... aikas pikkasen sin muutettii , mut ku tuol jossai muual päite suome olen ja kuulen turumurret , nii kauhia kulost se o mu korvil ainaki... mul :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 14:22

En tiedä tuosta mutta liittyykö jotensakin hirvittävään uteliaisuuteen?