mitä pidätte sauvakävelystä ? Itse pidän valtavasti koska se on todella tehokasta ja ei särje niskaa eikä hartioita.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.10.2009 - 22:37

hyvä jos sen osaa ja tekee oikein,
harmi vaan että niin moni näyttää vain vetävän niitä 'sauvoja perässään' ja siitä ei takuulla ole mitään hyötyä

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.10.2009 - 22:37

en kyl pidä laisinkas kävelystä, mut sitäkin kyl pitäis harrastaa, nuo vesijumpat on ihan ykkös juttui....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 22:43

ihan mukavaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 22:46

Varmasti on hyvä laji pitää kuntoa yllä, mutta saisin vaan sellaiset jalat että niitä sauvoja voisin lähteä kävelyttämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 22:57

Mieluummin käytän sauvoja hiihtämiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 23:00

Oikeastaan ainoa ulkoliikuntamuotoni.Vaikuttaa niin moneen lihakseen.

Lähteet:
www.ess.fi/?article=198625

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.10.2009 - 23:30

Omistan sauvat ja olenkin niillä kävellyt, mutta jos tekniikka on pielessä niillä tehdään hyvin äkkiä hallaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.10.2009 - 00:56

Kävelen ilman sauvoja, ja tehokasta on sekin, kun tekee sen kunnolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 08:47

Omistan ne sauvat , tosi harvoin tulee tehtyä. Ihan on mukavaa ei siinä mitään. Menee aika kaikkeen muuhun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.10.2009 - 12:41

En oiken välitä dementiahiihdosta. Mielummin kävelen ilman sauvoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 12:54

Tykkään Emen dementiahiihdosta,ne sauvat rytmittää kävelyä,mutta kivempi sauvailla kaverin kanssa,jotenkin "ujostuttaa" paitsi jos on läpät korvilla sauvailen syrjäseuduilla niin et hippulat vinkuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 12:11

En ole siihen ihastunut sillä pyöräily on (talvellakin) paljon hauskempaa.
Useimman kannattaisi selvittää kyllä sauvojen oikea käyttö ennen reissuun lähtöä sillä on turha valittaa että ei toimi jos sauvat iskevät kipinää ja pomppivat takana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2009 - 21:46

lahjasauvat vajan nurkassa, mietinnässä vissiin viidettä vuotta että ottaisikohan käyttöön