Hirveä matkakuume,rakastan kreikkaa mutta olemme suunnitelleet ensikesänä kesälomareissua vaunulla pohjoiseen lappiin ja norjaan.

Lisätty: 16.10.2009 - 14:10

meillä vaan rajoittaa niin etelän kuin pohjoisenkin matkailua nuo työasiat meillä on lomaa silloin kun koululaisillakin(koulukuljetukset)

Avainsanat: hirveä matkakuume

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.10.2009 - 22:44

no ennemmin kreikkaan !!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.10.2009 - 22:33

mekin ollaan aateltu jäämerenrantaa tuos heinäkuus, mut mennään vaan asuntoautolla....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 22:39

kesällä ei paljoa raski Suomesta poistua, muina vuodenaikoina sitten eri juttu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 23:26

Kyllä lapissa on kauniita paikkoja ja virikkeitä riittää jas ne kiinnostaa. Ja se kiitttömyyden rajan yläpuolinen rauha.

Lähteet:
Onhan sitä kierretty ja paljon jäänyt näkemättä ja kokematta

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.10.2009 - 23:32

Voittehan te käydä toukokuulla tai sitten syksyllä jos vain on mahdollista. Lyhentäkää vaikka vaunureissua ja käytätte sen ajan lomasta Kreikan matkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.10.2009 - 00:55

Kerran olen ollut kesällä Lapissa ja Norjassa Hammerfestissä. En mene toista kertaa. Niitä saamarin hyttysiä vai mitä mäkäröitä ovatkaan oli pilvin pimein. Itse menisin mieluummin Kreikkaan kuin pohjoiseen niitten elukoitten syötäväksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 08:09

Menkää kesällä Lappiin ja keväällä ja/tai syksyllä Kreikkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 08:55

MInä voisin tykätä Lapista kesälläkin, mutta rakas vaimoni ei halunnut- syy - itikat.
Piti kysymän niistä itikoista, mutta kissanainen tuossa jo minua valisti asiasta.
Itse suosittelisin Kreikkaa toukokuussa- / tai syys-lokakussa , tietty makuasia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.10.2009 - 12:41

Mie olen kans aivan hullaantunut kreikkaan! ensi toukokuussa menen samokselle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 12:47

Samaa mieltä monen kanssa,suosittelen Kreikkaa syksyllä,jos saarille menette vähempi turisteja,aurinko ja meri lämpimiä sekä hiukka sesonki lopuillaan,rauhallisempaa.Aika laidasta laitaan sulla kohteet,mutta varmasti löytyy sopivat keikat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2009 - 01:29

Suomen Lappia ihanampaa paikkaa ei ole. No, Norjan Lappi on tietysti asia erikseen. Lappi ei ole parhaimmillaan autosta käsin katsottuna. Jalkauduttava on ja nähtävä vähän vaivaa... ja turisti käytä ohvia....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 12:06

Tuo lappi kuullostaa paljon paremmalta vaihtoehdolta. Itse olen ollut useampana kesänä Ahvenanmaalla useamman viikon ja ehkä tuossa kk päästä alan taas suunnittelemaan lomaa sinne. Pyöräily ja nukkuminen ennalta sopimattomassa paikassa kiinnostaisi, mutta onkohan tytär vielä kuitenkin liian pieni siihen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2009 - 21:49

kannattaa se vähintään yksi kesäloma uhrata lapinmatkaan, monelle vaan käy niin että siinä menee monta muutakin kesää jatkossa, ei paha ja vielä mahtuu