Onko joku teistä täällä netissä sellaisella sivustolla jossa sukupuutaan voi rakentaa ? Minä olen ja uusia sukulaisia on löytynyt.

Nyt on kiva suvun asioita setviä uusien sukulaisten kanssa, pikkuserkkuja on löytynyt. tämä palvelu ilmoittaa ne osumat samaan sukuun.MyHeritage

Lisätty: 15.10.2009 - 22:32

Googlettaa vaan myheritage ja sivusto löytyy, on maksullinen myös mutta ilmaisella minä, ja sattumia kun löytyy niin sähköpostiin ilmoittavat ja viestit myös jos uusilta sukulaisilta niitä saa, ja yksityisesti saa viestiä , on niin mukavaa .

Avainsanat: sukututkimus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.10.2009 - 13:01

Hyvä vinkki maarit,tosi mielenkiintoista,pitääs tsekata se sivu.Aikoja sitten yritin,mutta nimet oli aika erilaisia kuin nykyään,oli -son-sitä ja tätä.Tattista!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.10.2009 - 22:23

jokusia vuosia sitten selvittelin isäni puoleta näitä asioita melko paljonkin, sitten harrastus on jäänyt vähän lepäilemään

kiinostaisi mikähän nettisivusto tuo on josta kerroit?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 23:09

Suku on selvillä 1650-luvulta lähtien. Minusta tuo ei ola jatkunut jotta amen.

Lisätty: 16.10.2009 - 10:05

Ei Kennedyn klaani kiinnosta ja tuskin osuu sukuun kuten Bushit jotka olivat pressoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.10.2009 - 00:49

En ole kuullut näistä sivuista mitään. Pitääpä katsastaa vaikka huomenna. Tänään en enää jaksa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 06:19

minä olen tutkinut seurakunnan antimista sukujuuriani, mutta käväsin katsomassa tuotakin sivustoa ja palaan sinne kyllä uudelleen....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 11:52

Yritin vuosia sitten kansanopistossa jäljittää sukua isän puolelta, mutta osoittautui mahdottomaksi. Harmittaa kun en aikoinaan haastatellut isän isää ja kysellyt asioita tarkemmin, nyt se on myöhäistä. Nykyisin tätä sukunimeä löytyy suomesta tasan kuusi; isä, äiti, veli, veli, minä, tytär.