Käytkö mieluummin elokuvissa vai vuokraatko leffan kotiisi?

Avainsanat: elokuvat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.10.2009 - 11:40

Tällä helkellä en oikeastaan kumpaakaan, mutta jos vaihtoehdot ovat nuo niin kotona. Tyttären kanssa on melko vaikeaa mennä kunnon bioon, mutta kotona voi leffan paussata vaikka viikoksi jos tarve vaatii.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.10.2009 - 20:53

Aika fifty-fifty. Tosin elokuvissa käydessä on aivan toisenlainen fiilis. Siis sellainen, että nyt todellakin olen lähtenyt elokuviin. Mukavaa siis monella tapaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.10.2009 - 21:00

Riittää minulle tuo television tarjonta. Huonosti jaksan niitäkään katsoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 21:08

Elävissäkuvissa mukavampi käydä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 21:10

Elokuvissa käyn todella (liian) harvoin.
Vuokrataan joskus silloin etenkin jos joku on "lenssussa" eli aika harvoin.

TV:n tarjonta on alkanut kyllästyttää: tuntuu että ihan pelkkää rikos-sarjaa rikos-sarjan perään - veitsen pistoja - ampumahaavoja - murhia liki joka kanavalla sama juttu.
Aika "verinen" on aparaatti on tuo telkkari tänäpäivänä.

FST5 tarjoaa mukavia dokumentteja ja YLE Teemalla joskus jotain ihan katsottavaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 21:13

muistaakseni en ole vuokrannut yhtään elokuvaa koskaan, harvakseltaan käyn elokuvissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.10.2009 - 21:15

En kumpaakaan. Odottelen kaikessa rauhassa - jonain päivänä ne näkyvät telkkarista kuitenkin. Varsinkin nämä kotimaiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 22:06

vuokraan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 22:42

Ei käy tällähetkellä kumpikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.10.2009 - 12:44

Katosn leffat mielummin kotona

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 13:51

Leffat on mun mielestä nähtäväv oikeasti "valkokankaalla" eikä taloudessa edes ole laitetta katsoa dvd-filmejä.Harvoin,kun käy,tuntuu juhlalliselta leffalasillisen-tai dinnerin jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2009 - 09:28

Noista vaihtoehdoista on leffateatteri, en koskaan vuokraa elokuvia. TV:stä tulee paljon kun on lukuisa määrä kanavia käytössä. Joskus ostan DVDn.