Seuraatko ruokakauppojen tarjouksia tarkasti ja vaikuttavatko ne siihen, mitä ostoskärryysi kaupassa lastaat?

Avainsanat: ruokakauppojen tarjoukset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.10.2009 - 21:12

Varmaan kannattaisi mutta en seuraa - eikä ne ohjaa polkujani minnekkään. Ostan mitä tarvitaan - katson toki hintoja mutta kyllä koitan valita "viisaasti".
Nyt on menossa "ei E- lisäaineita buumi" .

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.10.2009 - 20:50

En seuraa. Joskus toki voi olla jokin artikkeli, joka saa lähtemään yhteen paikkakunnan kolmesta kaupasta. Joskus tulee mietittyä ruokalistaa tarkemmin ja sitten vaan singahdan kauppaan, josta tiedän saavani kaiken tarvittavan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.10.2009 - 20:59

Kahvi ja kalatarjoukset seuraan. Muuten ostan mitä tarvitsen, oli tarjouksessa tai ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.10.2009 - 21:14

En seuraa kovinkaan tarkkaan. Ainoa mikä pistää silmään, on lohitarjous. Sitä haetaan sieltä missä edullisempaa. Muuten hyödynnän kaupan "halvennusosastoa".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 21:16

en varsinaisesti seuraa, joskus huomaan mainoksen ja saatan kauppareisulla poimia tarjoustuotteen mukaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 21:25

Kyllä minä seuraan ja ruokalistaa vähän laadin sen mukaan mitä tarjouksissa on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 22:07

ei ne vaikuta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 22:44

Juhlamoccatarjoukset tulee bongattua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 08:16

KYllä joskus seuraan ja ostan jos sellainen on tarjouksessa mitä muutenkin voisimme ostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 09:16

Jos sattuu olemaan kauppaan asiaa muutenkin, niin silloin voi hyödyntää esi. lohitarjouksen tai hyvän lihatarjouksen. Kieltämättä sitten kaupassa ollessa tulee ostettua etukäteen suunnittelematta, esim. makkaratarjous tai juustotarjous jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.10.2009 - 12:45

Tarjouksia monasti lastailen kärryyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 14:29

En seuraa. käytän vain yhtä ruokakauppaa ja siellä toki näkee jos jotain on tarjouksessa. Ostoja en sen perusteella tee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2009 - 09:44

Seuraan ainoastaan milloin lohi on tarjouksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 11:38

Seuraan niitä tarjouksia vasta kun olen kaupan sisällä. Mitään päivittäin ilmestyvää lehteä ei minulle tule joten en edes tiedä kaikista tarjouksista ja varmaan hyvä niin.
Suurimmat ostokset teen suomen suurimmassa Prismassa vaikka monessa jutussa se ei todellakaan ole halvin paikka, silloin tietysti ostan muualta jos on varmaa tietoa halvemmuudesta muualla. Esim. polkupyörän seisontajalka, Prismassa 7.90e ja täysin sama rautapala tien toisella puolella olevassa halpakaupassa 2.90e, kyse ei tuossa tapauksessa ole edes mistään pienestä säästöstä.