Toivotko,että sää lämpenisi vielä reilusti nollan paremmalle puolelle vai saisiko talvi jo tulla?

Avainsanat: talventulo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.10.2009 - 20:37

Kunpa lämpenis, pakastais ja sitten lumisade. Ja kaikki tuo pienessä ajassa. Ainahan voi toivoa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 15.10.2009 - 20:58

Ei talvea vielä. Lämmetä saisi ihan kunnolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.10.2009 - 21:13

Uskon että vielä lämpenee, ei tuo talvi vielä saa tulla. Vaikka tällähetkellä täällä meillä ei siltä tunnu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 21:18

ei sen lämpötilan kanssa niin kovin tarkkaa, satettomia päiviä saisi olla (jatkossakin)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 21:26

Minun puolestani koko talvi saa jäädä tulematta, suoraan kevääseen vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 21:41

Ainoastaan toivon ettei sataisi vettä tai räntää. Lumi on tervetullut, tai sulat kelit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 22:08

joko lämmintä tai kunnon talvi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 08:32

Tulee mitä tulee, kaikki otetaan nöyrästi vastaan.
Mutta jos toivoa saa; vielä lokakuu voisi olle suht. lämmintä (siis täällä Etelä-S:) 4-10C. Ja Aurinkoa, Pliis.
Sitten MArraskuun puolivälistä pikku pikku pakkasta ja vähän lunta, joulukussa lisää lunta ja sitten se sulasi vasta maaliskuun lopussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 09:29

Saisi olla lämmintä ja kuivaa, sitten helmi-maaliskuussa vähän talvikelejä. Jouluviikolla saisi tietysti olla lunta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.10.2009 - 12:45

Toivoisin että lämpenisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 14:36

En kaipaa talvea eikä se tänne etelään vielä tule. Oli +8 astetta tänään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 15:29

joo olis sen jo aika tulla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 22:58

Jeps,toivoisin,että olisis sateeton lokakuu,pakkaseton marraskuu ja lumeton joulukuu taikka lunta sais tulla tupaan kehäkolmosen pohjoispuolella,koska se täällä Hgissä pakkaantuu märäksi sohjoksi kaduille ja liikkuminen jalan tai renkailla turvatonta ja ikävää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2009 - 21:05

saisi talvi jäädä tulematta. Inhoan talvea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 11:32

Lunta jotta saadaan tehtyä neljäs lumiukko ja katsoa nukkumaan käydessä kun se seisoo ja tuijottaa kuuta. Naapurin tytöt ovat hajoittaneet kolme aikaisempaa joten tarvii tehdä heille oma jonka saavat taas nuijia maantasalle.
Itselleni talvi on täysin turha.