Mihin muihin netin keskustelupalstoihin osallistut tämän Napsun lisäksi?

Itse en muilla keskustelupalstoilla edes viitsi käydä.

Avainsanat: keskustelupalsta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 15.10.2009 - 20:39

Tämä on ainut missä olen. En viihdy muissa. Ovat niin törkeitä yleensä, joita olen käynyt vilkaisemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.10.2009 - 20:37

En osallistu muihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 20:40

-Keskustelupalstathan on nykyaikaa. Siellä tiedetään asiat monta kertaa nopeammin kuin esim. lehdissä ja TV:ssä. Kannattaa seurata niitä niin on ajan tasolla. Usean lehden mielipidepastoilla olen, mutta en tällä nimellä kuin Napsussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.10.2009 - 21:12

Tämä on osoittautunut niin mukavaksi paikaksi, etten edes harkitse vieraisiin lähtemistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 21:14

mese ja eemeli ,jos sitä nyt varsinaiseksi keskustelupalstaksi voi sanoa.

Lisätty: 15.10.2009 - 21:56

Lapset ovat usein messengerissä E-mail on tietysti toiseen takkoitukseen,mutta senkin kautta voi vaihtaa ajatuksia joa kaveri on samaan aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 21:19

joskus sattumankauppaa käyn vilkaisemassa, en varsinaisesti osallistu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 21:26

naamakirjas ja tääl napsus...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 22:08

en mihinkään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 22:45

Ei muihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 08:25

Tämä on paras.

Joskus luin kauppalehden ja talousuutisten kp:tä, nyt koitan välttää niitä.
hesarin kp:n osallistun harvoin ja satunnaisesti.

Napsun ilmapiiri on hyvä.
Täällä ei tulla ikäänkuin näytön kautta toisten silmille.
Jos olet jostain eri mieltä, silti ei tarvitse toisia mollata ja kiroilla.

Lisätty: 16.10.2009 - 08:28

AI niin olenhan olenhan muissakin. joskus
ne on täsmäryhmille; virusturva- silloin kun tietokoneparka tarvii apua.
Ja moottoripyörä.org- motoristi sivu , en ole ihan aktiivi siinä kuitenkaan, mutta niistä voi saada vinkejä , neuvoja tilanteisiin mitä on miettinyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.10.2009 - 12:45

Facebookissa on nyt tunnukset. ei muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 14:25

Parilla matkailupalstalla kirjoittelen, toinen on ulkomainen .
Molemmilla on vain asiaa, ei turhaa höpinää ja moderointi toimii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2009 - 01:51

Minut on kutsuttu parille suljetulle foorumille. Ja yllättävän hyviä vinkkejä olen niiltä saanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 11:29

Harrastuksiin liittyvissä (frisbeegolf, jääkiekko).
Joskus tulee myös vastattua elisan päivän kysymykseen, kai sekin jonkinlainen foorumi on.
Ehkä yhteensä noin kymmenessä, tosin muutamassa niistä vain kerran pari vuodessa.