Ilmestyykö teilläpäin paikallislehtiä monta kertaa viikossa.

-tarkoitan ihan semmoisia tilattavia paikallislehtiä jotka ovat alueittain määriteltyjä.

Lisätty: 15.10.2009 - 20:06

-Timpalle sanoisin että Etelä-Saimaa ei ole paikallislehti vaan sanomalehti.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.10.2009 - 20:14

Iitinseutu tulee tilattuna kaks kertaa viikossa, tilattu osittain kannatuksen vuoks ja samalla näkee mitä mökkiseudulla tapahtuu..

Kysyjän kommentti

Hieno vastaus, kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.10.2009 - 19:58

3 krt/viikko

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 20:02

No se Etelä-Saimaa joka aamu poislukien joitain juhlapäiviä ja tietysti naapurikuntien lehtiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 20:10

mielestäni ei ilmesty muutakuin kaupunkialueen ilmaislehti pari kertaa viikossa ja kaupunginosalehti ehkä kerran kuussa myös ilmaislehtenä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.10.2009 - 20:37

Meillä on paikallislehdet ilmaisjakelulehtiä, eikä niitä tilata. Muita paikallislehtiä ei ole, jos ei joka päivä ilmestyvä sanomalehti siihen kelpaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 20:39

Keskiviikkoisin ja lauantaisin; 2 krt vko siis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.10.2009 - 21:11

En ole tilannut yhtään paikallislehteä. Riittää nuo S-S:t

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 21:17

Joka päivä ja "oikeastaan" varsinaisia sanomalehtiä peräti kaksi kappaletta.

En laske tähän mukaan "ilmaisjakelu-mainosrahoitteisia / kaupunkilehtiä" tai miksi ikinä niitä halutaankaan nimettävän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 21:22

täällä ruuhka-alueella tulee postiluukusta neljä - viisi paikallislehteä (ilmaisjakelu) useamman kerran viikossa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 22:09

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 22:51

Ilmaisjakeluna2krt.viikossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 08:20

tullee

Lähteet:
fi.wikipedia.org/wiki/Paikallislehti

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.10.2009 - 12:46

Pari lehteä ilmestyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2009 - 14:39

Tulevat ilmaisjakeluna enkä tiedä montako krt viikossa, joku 2 krt ja joku toinen kerran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 11:26

Kaksi kertaa ja ilmeisesti sama kuin kysyjällä.
Tulee luettua kannesta kanteen vaikka suurimman osan jutuista on jo lukenut netin kautta.