Jos/kun kaivat nenääsi, niin osaatko tehdä sen oikein?

Pakonomaista nenän kaivamista kutsutaan rhinotillexomaniaksi.
www.iltasanomat.fi/hyvaolo/t...id=1735518

Avainsanat: rhinotillexomania nenä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.10.2009 - 21:30

Hihii.. miten ihmeessä sen voisi tehdä "oikein"??

Kysyjän kommentti

Iloinen ja positiivinen vastaus!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.10.2009 - 19:27

en pode rhinotillexomaniaa, mutta putsaan kyllä hengitystieni kun tarvetta tuntuu olevan,
ilmeisesti teen sen melko oikein kun muuta haittaa ei ole tullut kuin naisväen haukut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 19:57

Enpä kaivele nenääni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 20:13

Voihan nenä! Joskus on pakko putsata nenä, mutta mikähän se ihan oikea tapa olisikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 20:16

Kyllä 'putsailen' nenua tarvittaessa, mutta aina niin, ettei ole muita ihmisiä läsnä... optettiin jo pienenä, et on epähienoa tämä muitten nähden:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.10.2009 - 20:35

Hallinnassa on silloin kun sitä on putsattava. Kylppäri on oivallinen paikka siihen hommaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 20:43

Onko ihan oikeesti ihmisiä, jotka eivät koskaan kaivele nenäänsä. Joskus on vain pakko. Ihan omissa oloissa se homma on tehtävä ja sitä ei tarvii sitten toisten kattoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.10.2009 - 21:09

Että siihenkin touhuun ihan oikeaoppisuutta tarvitsee. No olenkin ollut sitä mieltä ettei kaikkea tarvitse tässä maailmassa oppia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 22:09

en aina kai..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.10.2009 - 12:46

En kaiva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 11:24

Usein niistän samalla kun pesen kädet. Mummovainaa painotti aina että nenä ja kädet pitää puhdistaa kun tulee ulkoa sisälle. Niistäminen parempaa kuin kaivelu - vaikka sen osaisikin tehdä oikein.