Jos säästät on paha, jos kulutat sekin on paha, missä kulkee kultainen keskitie?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.10.2009 - 12:08

siinä keskellä , kuluttaa kohtuudella , et jää vielä säästönkin... :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 15.10.2009 - 13:34

Siellä kultaisella keskitiellä se raja on. ; -)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.10.2009 - 15:20

Kuluta säästäen - siinä se.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 15:26

miksi säästäminen on pahaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 17:50

En tiedä miksi säästää ja siksi on aina pöytä koreana kun on otto päällä.Kaikki mikä on tullut on iloisella mielellä mennyt...kippis..:O.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 18:02

Hyvä kysymys!

"Hullu mies Huittisista syö enemmän kuin tienaa" ei se ihan hääviä ole jos lompakossa ei ole muuta kun pölynöyhtää.

Joten ei siinä säästämisessä taida olla mitään vikaa jos ei nyt ihan pihiksi heittäydy - ei rahaan kannata rakastua!

Kulutetaan vaan "vastuullisemmin ja viisaammin" ja pikkusen harkiten:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 18:22

Ota ihan oma tie! Ei niitä säästöjä mukaansa saa täältä. Tämä tekosyynä kun en itse osaa säästää :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 18:26

kulutat sen mihin sulla on varaa, jos meinaat kuluttaa ejoskus enemmän sitten säästät siihen ennakkoon

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.10.2009 - 12:49

Minä hullu säästämään ja kuulemma ihan hyvä juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 11:03

Jos olisi mahdollista nukkua sitä kuuluisaa ruususen unta (en nyt tarkoita tätä menestys kirjailijaa), niin vuosi tässä vaiheessa voisi olla hyvä asia.