Onko verokikkailut typeriä? Viimeisin tämä kiinteistövero esim?

SITTEN VALTIO KUITENKIN JOSTAIN MUUSTA NYKÄISEE RAHAT

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.10.2009 - 11:58

On, kohta tulee alvariin se 1% nousu, myös ruokaan. Kun se juuri laskettiin??
Kyllähän se hallituksen pitää rahaa saada kerätty ,mutta silti...

Lähteet:
yle.fi/uutiset/talous_ja_pol...956339.ece

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 15.10.2009 - 15:18

Niitähän ne. Nyt pitäisi yrittää järkeillä tämän uudistus: verotili. Siinä onkin kansalaisella räknäämistä onko varmasti tullut päivälleen maksettua ja jos on jotain rästejä, niin paljonkohan siellä verotilillä on varaa, eli paljonko pitää esim. siitä kiinteistöverosta maksaa vaikka lisää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 15:51

veroja ja maksuja niitähän ne , nyt sit tv lupamaksukin nousuu vaikka ohjelmat ovat vanhan toistoo ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 18:13

Siitä verotetaan kun asut jossain.kesäasunnolla jätemaksu.Eipä ole kertaakaan haettu niitä vähäsiä mitä ei voi kompostoida tai poltaa. Ja vielä se maksa että sat käyttää omaa autoasi.Luetteloa varmasti voi jatkaa lähes rajattomiin. Haja-asutusalueella asuvat vanhukset eivät opi kännykän käyttöä.Eihän kaikki näistä liity verotukseen, mutta vai muutamia kummajaisia mainitakseni.

Lähteet:
Oma kokemus ja tiedotusvälineet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 18:31

poliittiset kikkailut, yks alas - kaks ylös, ovat tosi typeriä yrityksiä 'naamioida' sitä tosiaa että rahaa tarvitaan ja veronmaksjalta se totetaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 20:24

Eikös ajoneuvoveronkin pitänyt olla alunperin vaan muutaman vuoden kokeiluluonteinen juttu vaan niinhän tuo jäi pysyväksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2009 - 21:30

No minusta se autovero ja tarrahölmöilyt tuulilaseissa oli tosi huippu!

Kiinteistöverosta on joku on esittänyt että talon energian käyttö (lämmitys) ratkaisisi kiinteistöveron määrän eli energiaystävällisimmisä taloissa kiinteistövero olisi pienempi.

Korjatkaa ihmeessä jos olen (jälleen) ymmärtänyt väärin - tämä on kai jonkinlainen esitys.

Toisaalta ei pöllömpi?? jos niitä kiinteistöveroja on pakko maksaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.10.2009 - 12:49

kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2009 - 11:02

Niinhän se menee, kun palkkaan sai aikoinaan tuntuvan verohelpotuksen tuli työläisen maksettavaksi vaikka mitä muita veroja joten varsinaista hyötyä siitä ei ollut. Sama asia tässä, kun yksi vero pienenee toinen kasvaa tai keksitään kokonaan uusi joten lopputulos ei koskaan ole normi kansalaiselle edullisempi - ainakaan kovin kauaa...