auto maksoi 3300 ja minulla jäänyt velkaa 80 euroa. joudunko maksamaan jotain korkoa tälle autoliikkeelle. kun autoliike

pois.olen myös maksanut vakuutusmaksun toukokuuhun 08 asti ja autovero on myös maksettu.
Mitä minä teen, jos myyjä pyydää että pitää maksaa korkoa tältä 5 vuodelta kun en ole pystynyt noudattamaan sovittua sopimusta.Joudunko vielä maksamaan korkoa: Kertokaa mitä teen ja kehen otan yhteyttä että oikeus käy

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Paras vastaus

Vieras
Vastattu: 02.03.2008 - 23:33

Siis oletko tehnyt kauppaa jonkun autoliikkeen kanssa, eikä teillä ole mitään papereita tästä kaupasta? Jos olet maksanut heille 3220e, ja nyt he ovat ottaneet autosi takaisin, et ole heille mitään velkaa, he tosin ovat sinulle. Jos tosiaan kyseessä on jokin oikea yritys (autoliike) ota yhteys kuluttaja-asiamieheen tai asianajajaan. Jos kyseessä yksityinen henkilö, ota yhteys asianajajaan. Tuon 80 euron velan takia ei sinun pitäisi menettää autoa, missään nimessä. Maksamasi autovakuutus on tarkoitettu sinulle, siihen autoon. Jos sinä et ole omistaja, auton vakuutus ei ole voimassa. Vakuutus on henkilö- ja autokohtainen. Autoverosta en ole varma, mutta se ei tähän asiaan vaikuta.